De vreo câteva luni mi se întâmplă ceva straniu : primesc (aproape zilnic, pe cartela de Cosmote) sms-uri conţinând pasaje biblice de la un număr necunoscut. Pasaje de alea serioase, atât de pilduitoare încât nu înţelegi nimic din ele. Cu toate astea, tonalitatea gravă care m-a amuzat în primele zile a început acum să mă atingă un pic. Iniţial, am răspuns cu un sms destul de acid. N-am primit nicio lămurire… Apoi m-am gândit : dacă Dumnezeu Însuşi îmi dă sms-uri, iar eu fac mişto de El? Dacă eu trebuie să citesc respectivele mesaje şi să le urmez sfaturile pe care, probabil, le conţin? De când m-am gândit la asta, am renunţat să-I mai trimit sms-uri. Nu de alta, dar mi se pare o chestie cam nepoliticoasă să-I trimiţi sms-uri lu’ Dumnezeu. Cu toate astea, nu m-am putut abţine şi I-am dat un beep. Dumnezeu nu m-a sunat. O fi fost ocupat, nu zic, dar… dacă a fost vorba de altceva? Oare ce tip de abonament are Dumnezeu? Poate are de ăla cu mesaje gratis nelimitate, dar cu mai puţine minute incluse şi nu-şi permite să sune chiar pe oricine… Doamne-fereşte să sugerez că Dumnezeu ar fi zgârcit. Dar, totuşi, de ce nu mi-a dat mesaje pe Vodafone până acum? Sau, ok, preferă Cosmote-ul, dar de ce nu-mi dă sms de pe Cosmote pe Vodafone? L-aş lua mai în serios… Aş zice „uite, mă, dă mesaje de pe Cosmote pe Vodafone cu 7 cenţi, asta pare într-adevăr o chestie dumnezeiască…”  Apoi mă întreb… ce telefon are El? Oare e un tip simplu, modest, cu Nokia 1110? Sau te pomeneşti că are un Nokia 8800 Sirocco Gold, d’ăla de fiţe? Mă gândesc să-L sun zilele astea, când o să-mi încarc cartela, dar nu ştiu ce tarif percep ăştia de la Cosmote la convorbirile Pământ – Rai. Apropo, mai ştiţi reclama aia de la Cosmote, în care se lăudau că au acoperire în 97% (parcă) din ţară? Au avansat mult de-atunci, se pare… Chiar aşa, oare în Rai ai semnal la Cosmote peste tot? Pun pariu că dacă eşti într-o zonă mai muntoasă n-ai mai mult de-o liniuţă. În Rai or fi reclame la Cosmote de genul : „acoperim deja 77,7% din Rai”? Şi logo-ul care e, atunci? „Cosmote – raiul convorbirilor telefonice”? „Cosmote – respectăm cu sfinţenie promisiunile făcute clienţilor”? „Cumpără-ţi abonamentul Cosmote 500 şi anunţă-ţi prietenii despre existenţa vieţii de apoi”? Sau, în stilul ultimei reclame : „Cosmote – pentru discuţii veşnice”? În fine… Mă mai gândesc dacă sun sau nu. Dar, oricum, vă ţin la curent.

PS – Vreţi şi voi numărul, aşa-i? Nu vi-l dau, bă! Să-L sunaţi voi pentru toate prostiile?! Păi nu m-ar bate Dumnezeu? Dar, dacă ţineţi musai să-I spuneţi ceva, lăsaţi un comment aici. Că-i dau eu mâine sms şi-I zic „Doamne, ce blog (naşpa) am! Check it out!”