Fat-Frumos din Brosteni

           A-nceput de ieri să cadă / Câte-un prost / Acum n-a stat… Aşa că m-am hotărât să inaugurez un serial pe blog. Unul care, dacă ar fi fost difuzat în Vest, ar fi avut cu siguranţă succes. Pe scurt – voi încerca să vă prezint în fiecare săptămână câte un prost. Oare voi reuşi (să menţin rubrica săptămânală şi să n-o fac cotidiană, adică…)?

          Primul episod e strâns legat de postul meu anterior de pe blog (cel cu cartea). Pe scurt, astăzi îmi apare în listă o tipă cu id-ul „romanca_sexi” şi cu statusul „tu cand teai nascut ploua ca cerul plangea ca pierdut un ingeras dar nui nimic pt k mi la dat mie”. Tipa e plecată în America şi suferă după prietenul ei, rămas în România, în cunoscuta (pentru localnici) comună Broşteni. Mai sus aveţi poza, mai jos aveţi discuţia :

Andrei: si zici ca cerul a plans cand l-a pierdut pe asta din poza?
romanca_sexi: pai da normal
Andrei: lacrimi de fericire?
[…] Andrei: si el din ce comuna e?
romanca_sexi: in brosteni
romanca_sexi: langa motru
Andrei: desigur…
romanca_sexi: sti tu defapt
Andrei: da, stiu… numai baieti frumosi in Brosteni
Andrei: eu sunt hetero si de-abia m-abtin sa nu sar pe ei cand trec pe-acolo
romanca_sexi: iam luat la rind pe multi acolo
Andrei: stii Potopul ala de pe vremea lu’ Noe?
romanca_sexi: da stiu
Andrei: ala s-a intamplat cand s-au nascut toti baietii din Brosteni
Andrei: ploua in prostie, ca plangea ceru

[…] Andrei: bine, sa te certi cu manelistu’ asta pan-atunci
romanca_sexi: nu nu o sama cert .
romanca_sexi: dece zici
romanca_sexi: k e manelist?
Andrei: il tradeaza fatza
Andrei: ce, nu e?
romanca_sexi: ba da
romanca_sexi: dar si eu is

Andrei: NU CRED!!!
romanca_sexi: serios
romanca_sexi: ascult numai manele si hip hop
Andrei: du-te mai… ca tu, la cum arati, pun pariu ca asculti numai muzica clasica
romanca_sexi is sending you 1 file:
Nicolae Guta & Modjo – Vine mafia [www.mp3hits.ro%5d.mp3 (3568 KB)

Save As… (Alt+Shift+A)   Decline (Alt+Shift+D)

romanca_sexi: numai manele am

Andrei: ohooooo
Andrei: o am pe asta…
Andrei: pai io-s prieten cu Gutza
Andrei: adica ma rog, ne cunoastem
romanca_sexi: ee na
Andrei: a cantat la o nunta si a ramas la baut
Andrei: e baiat bun
romanca_sexi: misto asa
Andrei: culturist
Andrei: adica a citit mult
romanca_sexi: o fi
Andrei: tu ai citit tot ca el?
romanca_sexi: eu nu citesc
Andrei: si de ce razi? e bine?
romanca_sexi: pai num place
romanca_sexi: sa citesc
Andrei: nici ziare, reviste, chestii?
romanca_sexi: reviste da
romanca_sexi: dar carti nu
Andrei: e bine, si-asa am auzit ca prostesc
romanca_sexi: ce prostesc..?
Andrei: cartile, ca doar nu revistele…

romanca_sexi: ahh da bine normal
romanca_sexi: eu nu le citesc num place
romanca_sexi: nici la sc nu imi place
Andrei: si nu uiti?
romanca_sexi: dar trebue ca ma pune
romanca_sexi: nu uit k citesc reviste
Andrei: mai, ai grija
Andrei: am auzit eu de-o carte faina, special pentru romanii plecati din tara
Andrei: Alfabetul pe sarite, de Elena Farago
Andrei: serios
Andrei: iti dau link?
romanca_sexi: ciar exista asa ceva
romanca_sexi: dam link

          Ok, intervin puţin. Acum cre’ca aţi înţeles care-i faza cu postul despre carte. M-am gândit să scriu pe blog despre cartea aia şi să-i demonstrez, astfel, domnişoarei că există. Aşa că acum daţi niţel de scroll şi citiţi postul de mai jos, apoi reveniţi aici ca să citiţi discuţia care a urmat (după ce i-am dat tipei link la postul cu cartea, desigur) :

romanca_sexi: am vazut
romanca_sexi: da de ce sa citesc litere
Andrei: ei, te-ai convins?
Andrei: pai da’ ce sa citesti, numere?
romanca_sexi: pai na zice k alfabetu
romanca_sexi: a b c
romanca_sexi: ect…
Andrei: pai da..
Andrei: a b c… e t c…
romanca_sexi: pai ce sa ma invete sa scriu sau ce plm
Andrei: nuuuu
Andrei: sa te ajute sa nu uiti
Andrei: nu sa scrii ma, ce-ai?!
Andrei: sa citesti
Andrei: ca sa scrii stii

romanca_sexi: orcum cred k e interesanta cartea
Andrei: dap
Andrei: o citesti, da?
romanca_sexi: o citesc dak o gasesc
romanca_sexi: dak o are cineva
romanca_sexi: numai asa de curioasa
Andrei: pai sa intrebi si tu
Andrei: pe prietenii tai
Andrei: ca sigur o au
romanca_sexi: da ma
Andrei: ca-i celebra

          Ei bine, a fost prostul săptămânii. Sper că v-a plăcut, ne revedem săptămâna viitoare. Spor la proşti!