Cuvant inainte de toate: io-s Mirel, metrosexualul. Ma shtitzi, a fåcut posesorul blogului åsta tembel un post despre cum m-am nåscut io. A uitat, desigur, så precizeze cå forcepsul cu care m-a scos tampitu ala de doctor erea de firma (Rossignol), månushile cu care mi-a atins pielea finå, de cur de bebelush, ereau Bvlgari, iar scutecul in care m-au invelit era Louis Vuitton shi orcum m-am kkt in iel. In fine, am sensizat k imaginea mea a avut de suferit in urma postului lu prostu, asa ca am luat o hotarare crucificatoare: o så fak un jurnal. Dar n-o sa-l fak singur, ci cu prietenu meu ANTICRISTU, p kre l-am cunoscut la o degustare de energizante. Eu eream acolo k vruiam så fut toatå seara, el zicea cå are nevoie de NRGie k så omoarå totzi oameni dp Tera. Am murit de ras si e-am zis „Fratzioare, esti p drumu cel bun!”. Idea e k noi vom skrie acest jurnal alteregonativ (adica 1 datå io o datå iel, proshtilor), km cum fåceau scriitori åia suedezi care i-am citit eu knd eram mic, Milf shi Prostov, care scriau impreunå in timp ce se futau in cur (da’ noi nu). Kre ei au zis cå cand fåceau aman2 aceiashi poantå n-o mai scriau, k ziceau cå nu-i originalå (nu shtiu ce-i aia neoriginalå, så vå spun sincer, n-am avut niciodatå ceva neoriginal kre så fie al meu). Noi suntem k ei, numai cå altfel: dak facem aman2 aceiashi poantå o scriem de 2 ori, cå inseamnå cå-i foarte tare.

ora 10 la Costicå Vacheron: (PRECIZARE: io am 3 ceasuri, douå de manå shi unu de pulå. Deci la stanga am un Constantin Vacheron de aur negru pe care-l poreclesc Costicå, la dreapta am un Parmegiani cu curea din piele de cur de aligator, iar la baza pulii am un Rolex poreclit Denis – cå mi-a zis Anticristu cå Denis rimeazå cu pulå – care are pe fundalul ecranului un vagin in formå de pizdå si trei limbi in formå de limbå. Ora 12 e reprezentatå de un clintoris in formå de lindic, iar cand ajunge toate limbile la ora 12 se declansheazå automat alarma care sunå in formå de femeie care are orgastm. Denis nu merge normal, ca celelalte douå ceasuri, ci pe repede inainte, adica un minut trece intro secunda, k ma uit la iel numai knd foot shi så mi se parå cå durez mai mult. E un model special, Rolex Performa.) Deci la ora 10 dorm. Dar am vrut k så precizez cå dorm imbråcat in pijamale Versace din colectzia iarnå polarå, editzia limitata, kre are in dreptul testicoolelor o blånitzå de iepure nebun pe cale de disparitzie impushcat cu glontz de argint in Narnia de cåtre Lewis Caroll.

ora 12 la Parmegiani: i-mi sunå Rolexu’ de pe pulå care mi se scoalå ca la un semn sonor. Trebe så foot nishte ceva. Må duc så fac un dush frugal. Må spål cu lapte de nurcå virginå shi cu miere de albinå melomanå, imi fac freza cu spermå de leu alb la prima labå, apoi må imbrac. Imi iau blugii cu cristale Swarovski in loc de nasturi la prohab, rollingu cu fermuar de aur pe pelea goalå shi pantofii Stuart Weitzman cu talpå de gumå Orbit de colectzie (1966) shi plec in club, så må ntalnesc cu Anticristu’.

ora 14 la Costicå: am intarziat atat pt k io nu merg decat pe cele mai mari bulevarduri din Bucuresti, ca sa ma vada lumea k am Smart Forfor. Si era conglomerat. Knd ajung in club, Anticristu era singur, nu mai era tzipensie de om in club. L-am intrebat „ceai facut, nenorocitule, i-ai omorat p toti?!” S-a uitat la mine co privire demonica (de Monica Columbeanu, hahaha) si mi-a zis så tac. Da eu n-am tåcut si i-am zis k trebeia så lase måcar un barnam så ne serveascå. Mi-a zis cå are el un discipul kre poate sa-l cheme så ne aduce så bem. I-am zis cå nu vreau så må serveascå alt Anticrist, cå poate imi scuipå muci de smoalå in bere. Mi-a zis cå discipulu lui nu e Anticrist, e mai degrabå un anticrist platonic, adicå vrea doar så-l batå foarte råu pe Christos, nu så-l ucidå de tot, cå poate asha se-nvatza minte shi-shi schimbå conceptile invekite. I-am zis ca nu ma intereseaza, io vreau un chelner cu pregatire speciala, cu diploma si certificat la Facultatea de ospatari, garsoni si servitori. Mi-a zis så tac din gurå k må eviscereazå. I-am zis cå poate så-mi facå orice atata timp cat nu-mi stricå freza. E ok. Pana la episodul urmator, putetzi så intratzi pe site-ul meu de houmpeigi preferat: http://www.tion.ro/stiri/mapamond/articol/cele-mai-scumpe-lucruri-din-lume/cn/news-20080220-09412957

– pentru varianta de episod a lu’ Anticristu’, apasati aici: http://piticigratis.blogspot.com/2008/02/jurnalul-anticristului-ep3.html