Sunt tare neinspirat şi lipsit de idei&păreri în începutul ăsta de primăvară, iar asta s-a putut vedea şi-n absenţa posturilor de pe blog. Aşa că m-am gîndit că ar trebui să fac o schimbare. Iar cum la mine nu prea am ce schimbare să fac (că silicoanele mi-a zis cineva că nu m-ar prinde), am hotărît să-l schimb pe el, pe blog adică. E o perioadă bună pentru transformări şi pentru chestii proaspete, am citit eu în horoscop. Dar cum eu, aşa cum v-am mărturisit adineauri, sunt lipsit total de inspiraţie, o să vă rog pe voi să alegeţi noul aspect al acestui blog. Iniţial o rugasem pe Corina să aleagă ea tema care îi place, dar m-am gîndit c-ar fi corect să vă întreb şi pe voi. Aveţi, aşadar, de ales dintre 6 variante de „look” nou. Puteţi să daţi comment-uri şi să votaţi fie pentru aceasta (alegerea Corinei), fie pentru celelalte 5 pe care vi le propun eu (daţi un comment cu „varianta 1”, „2”, etc.) şi ale căror poze le puteţi vedea mai jos. În alegerea voastră v-aş ruga să ţineţi cont nu numai de culori şi de „aspect” (ne-am înţeles, fetele?), ci şi de lizibilitate, uşurinţă în navigaţie şi conţinut al „barelor” laterale. Puteţi vota toată săptămîna şi v-aş ruga să o faceţi cît mai cu spor, convingere şi gust. Vă mulţumesc anticipat şi vă urez o primăvară de s-o ţineţi minte la iarnă!

PS – dacă atunci cînd deschideţi o poză vă apare o imagine ilizibilă, încercaţi s-o măriţi/micşoraţi un pic 😉

varianta-1.jpgvarianta-2.jpgvarianta-3.jpgvarianta-4.jpgvarianta-5.jpg