Cateva cuvinte despre noua rubrica… Dupa cum a observat si Radu, cei mai tari bloggeri din Romania s-au consacrat cu posturi pe cat de scurte, pe atat de lipsite de continut si umor. Ii intelegem, nu toata lumea poate fi Matei, da’ oricine are dreptul sa incerce. Pe sistemul „da’ ce, ba, io-s mai prost?” o sa mai azvarl si eu aici cateva tampenii scurte pe care mi le mai caca mintea.

Deci (orice rubrica de viitor si cu potential e musai sa-nceapa cu „deci”!) azi in metrou am asistat la o reintalnire dintre doua gagici. Nu se mai vazusera de mult, pare-se, ca una din ele a zis: „Vaaai, nu te-am mai vazut de o vesnicie!” Acu’ io am mai auzit expresii ca „nu te-am mai vazut de-un car de ani„, ba sunt oarecum familiarizat cu usor exagerata „nu te-am mai vazut de-un secol„, dar „de-o vesnicie” mi se pare prea mult, totusi. E de-a dreptul nesimtit de mult, adica aia isi depaseste conditia umana, aceea de fiinta efemera, sau cum? In orice caz, astept cu nerabdare sa asist la o reintalnire in care una sa zica: „vaaai, nu te-am mai vazut dintr-o viata anterioara, in care amandoua eram vaci„.