Cînd trăia, Pittiş făcea o emisiune zilnică intitulată „Nici o zi fără Beatles”. A făcut-o timp de 5 ani, zi de zi, din 2002 pînă în 2007. Mai mult de 1500 de episoade. În decursul celor 10-15 minute, oamenii puteau auzi ce-au făcut beatleşii în ziua aceea, în urmă cu 40 de ani. Şi, desigur, muzică.

Nu mă pot considera nici măcar un epigon al Moţului, dar, pentru el şi pentru Beatles, m-am gîndit că emisiunea ar trebui continuată cumva. Numai că eu nu vă voi da cîte o melodie în fiecare zi, ci una pe săptămînă. Nu vreau să-i chinui pe infirmii cărora nu le place Beatles cu cîte o piesă zilnică, că şi handicapaţii fac trafic. Voi puteţi, în schimb, să ascultaţi melodia săptămînală în fiecare zi şi să respectaţi, astfel, sfatul lui Pittiş: NICI O ZI FĂRĂ BEATLES!

1. „For No One” este, după părerea mea, una dintre cele mai subestimate melodii Beatles. Sau mai degrabă una dintre cele mai nebăgate în seamă, că nu cred că a îndrăznit nimeni s-o subestimeze. O baladă compusă exclusiv de McCartney, care cîntă la bass şi clape, acompaniat de Ringo la tobe şi de un superb corn franţuzesc. John Lennon însuşi a spus despre piesă: „e una din preferatele mele, o capodoperă!”. McCartney îşi aminteşte că ar fi scris-o în baia unui hotel dintr-o staţiune elveţiană. Despre ce era? „Bănuiesc că despre încă o ceartă„, a zis Paul. Un cîntec despre sfîrşitul unei relaţii, numai bun pentru începutul unei rubrici. Opriţi orice surse de zgomot şi enjoy it:

http://youtube.com/watch?v=EQCi6ASHVUM&feature=related