Venisem şi eu acasă în seara noaptea dimineaţa asta. Şi-am zis să fiu băiat responsabil, să-mi verific mail-ul de serviciu. Şi ia uitaţi-vă ce primesc:

Va semnalam aparitia unui nou comunicat de presa din domeniul : MONDEN / LIFESTYLE

Senzationalul Liberty Parade 2008

Radio 21 Romania

Cuvintele sunt intotdeauna prea putin. Prea putin pentru a putea descrie ceea ce nici macar privirea nu poate cuprinde. De pe scena Liberty Parade 2008 nu se poate vedea locul de unde incepe si in care se termina multimea de oameni. Pur si simplu, ochii nu bat pana acolo. Se vede o masa nesfarsita si miscatoare de suflete, dansand, o mare uriasa de maini ridicate in aer, un ocean de fiinte care umplu, pur si simplu, toata imensitatea plajei, mult in afara spatiului ingradit al Liberty Parade Arena…
“Cati oameni crezi ca sunt acum, aici?”
“Toti! Toti oamenii sunt aici!”, suna un schimb de replici din multime….”

Cuvintele sunt, într-adevăr, prea puţin. Te uiţi la ăştia şi ţi se face dor de manelişti. Tocmai ce-am scris fraza asta, dar e prea puţin. De pe scena Liberty Parade 2008 nu se poate vedea locul de unde începe şi unde se termină mulţimea de proşti. Pur şi simplu, jeturile de urină nu bat până acolo. Se vede o masă nesfârşită….. GATA! STOP! BĂĂĂ, da’ ce metafizici s-au făcut hauserii de azi!! Beşiţi, mă, retarzilor!!! Câţi proşti cred c-au fost atunci, acolo? TOŢI!!! TOŢI PROŞTII AU FOST ACOLO! …suna un schimb de replici din multime

Dacă ai fost (vreodată) la Liberty Parade, trebuie să taci. Părerea ta nu contează, pentru că eşti houser coclit. Dacă n-ai fost, te invit să râdem de ei. … … … Gata? Acum să-i ignorăm.