Săptămâna trecută m-am înscris într-un campionat de Fifa 2008 cu transferuri. Cum adică cu transferuri, veţi întreba. Adică a stat un nebun să facă un site special pentru campionatul ăsta, a dat câte o echipă, la alegere, fiecăruia din cei 80 de participanţi, şi a stabilit un buget pentru fiecare echipă. Apoi, cu ajutorul messengerului, se fac afaceri: tu mi-l dai pe Figo contra a 80 de milioane sau tu mi-l dai pe Gerrard, eu ţi-l dau pe Messi. Şi tot aşa. Odată afacerea stabilită, una dintre părţi o face publică pe site, iar celălalt o confirmă. Ieri s-a terminat prima fază, a campionatelor, acum începe cea a cupelor europene. Şi ni s-a dat liber la transferuri. Iată o negociere de-a mea cu un alt participant, încheiată cu o discuţie simpatică, poate, pentru voi, da’ uşor jenantă pentru mine:

1. The deal:

DroGba ™: arshavin-figo
DroGba ™: ?
Andrei: hm, are 85, nu 86
DroGba ™:
Andrei: si figo 91
DroGba ™:
DroGba ™: poi
Andrei: da-l si pe d’allessandro, 82
DroGba ™: auzi
DroGba ™:
Andrei: si-ti mai dau eu 50
DroGba ™:
Andrei:
DroGba ™:
DroGba ™: nush
DroGba ™: stai unpic
DroGba ™: pl;s
Andrei: k
DroGba ™: ba
DroGba ™: dar
DroGba ™: d’alesandro vezi ca are ovr 85 CAM
DroGba ™:
Andrei: ok
Andrei: 60

Andrei:
Andrei: figo + 60 = Arshavin + D’Alessandro
Andrei: repede, sa nu ma razgandesc

DroGba ™: dap

Următoarea etapă era, după cum v-am explicat, confirmarea afacerii pe site. Iniţial l-am rugat pe el să posteze, ca să dau eu reply. N-a postat unde trebuie şi i-am zis că postez eu. De aici discuţia:

Andrei: las’ ca scriu eu
DroGba ™: dar
DroGba ™: sa scrii cum am scris
DroGba ™: io
DroGba ™:
DroGba ™:
DroGba ™:
Andrei: adica?
DroGba ™: adika corect fara greseli de ortografie
DroGba ™:

DroGba ™: cati ani ai ?
DroGba ™:
DroGba ™:
Andrei: 22
Andrei: u?

DroGba ™: 15
DroGba ™: multi inainte
Andrei: la fel, fututen inima
Andrei: si vezi ca eu scriu la catavencu, nu tiai gasit cui sa spui ca nu stie sa scrie
Andrei: daca sti cei aia catavencu, plm

DroGba ™: ce e ?
DroGba ™:
DroGba ™:
DroGba ™:
Andrei:
DroGba ™: ce e ?
DroGba ™:
DroGba ™:
DroGba ™:
Andrei: cauta si tu in pula mea pe google, ca de aia te-ai nascut cu calculatoru-n brate
DroGba ™:
DroGba ™: asa imi zice si tata
DroGba ™: )
DroGba ™: cadn il intreb
DroGba ™: ceva..
DroGba ™: „dasta ti-am bagat net”

Aşa, acum câteva precizări, deşi sunt cam de prisos. Unii din voi au observat, poate, că mi-a fost ruşine să zic că am 23 de ani şi-am mai tăiat unu’, să mă fac de 22. Oricum, după toate aparenţele, am acelaşi discurs ca ta-su, care, din ce zice el, am înţeles că i-a luat calculator ca să-l lase dracului în pace cu întrebările lui de copil curios şi enervant.

De asemenea, ţin să precizez că spaţiile goale din discurs sunt emoticonşi. Omul i-a folosit pe toţi în mica noastră conversaţie, fără excepţie. Da, inclusiv :* şi :x.