Dimineaţa praf soarele se grăbeşte să mă fută în cap cu căldura lui care mă încetineşte  Ce pula mea caută lamborghiniul ăsta la mine în cartier  Căruţe cu fier vechi caii nu mănâncă jar ci fier înroşit şi aleargă şi străzile se umplu cu fiare vechi şi cu copii de ţigan  Cine pute în tramvai tu eşti mă nespălatule în maieu galben cu reclamă la bere proastă pe el sau eşti tu babo îmbrăcată în sac şi cu batic în cap care ţi-ai luat ulei şi pătrunjel din carfur  Copiii se îndoapă la mcdonalds o să moară tineri şi graşi futu-le părinţii-n gură  Umbră vreau umbră stau la umbra semaforului şi număr câte maşini trec pe roşu una două trei  Trei muncitori care nu muncesc fluieră după o fată pe stradă îi zic că ce-ar fute-o şi eu vreau să-i văd morţi înecaţi cu propriile genitale  Autobuzul nu mai pleacă odată şoferul face sudoku ce şoferi de autobuz intelectuali au băgat ăştia pe reatebe lua-le-ar el zorab neamu şoimăreştilor în pulă cu resemnarea mioriţei  Iar e aglomerat au parcat ăştia cu microbuzele pe banda unu iar stau la zece semafoare de ce căcat nu ţine verdele o eternitate la toate semafoarele să se rezolve problema traficului în bucureşti  Gagica care stă lângă mine în autobuz se holbează în carte peste umăru meu ce morţii mă-tii vrei fă n-ai mai văzut litere legate între ele în cuvinte  Din nou m-am pus în partea greşită a autobuzului aia unde bate soarele şi-mi pârleşte bulanul stâng şi un sfert din dreptu mă dau înspre gagică şi ea crede că vreau s-o scot la cafea şi se uită ce marcă am chiloţii pe la spate pe sub tricou  Opreşte bă autobuzu că cobor mă duc la muncă şi mă mişc din ce în ce mai repede pe măsură ce obosesc  Soarele stă să apună şi tot cald e şi eu sunt deja ca un vibrator cu şapteşcinci de cai putere mă învârt în lift până cobor şi fac trei genuflexiuni  Merg la întâlnire îmi dau cu mâna prin freză şi cad seminţe de câte seri or fi cojile acolo şi de ce pula mea mă duc eu la întâlnire transpirat şi-n cur  Ne întâlnim hai mai repede să socializăm să bem un suc să spargem o chitară să vedem un scurtmetraj poate şi-un scurt cum adică ce-am de-s aşa energic nu n-am băut nici un red bull ăsta-i bucureşti şi ăsta-s eu în bucureşti nu ţi-ai dat seama că timpul nu mai are răbdare cum zicea şi dj-ul ăla predah  Cum adică ce zodie sunt sunt zodia care se potriveşte cu a ta am ascendent moral în fecioară şi o să facem dragoste când se aliniază stelele în careu ca la olimpiada din china  ce muzică îmi place hai să nu ne certăm  care-i autoru meu preferat coelio normal da ştiam că şi al tău tot coelio e  ce filme îmi par marfă comediile romantice  ce scop am în viaţă să fac bine oamenilor apropo noi când ne futem  Nu azi hai acasă repede-n taxi ce stai bă fraiere la semafor că tu eşti taximetrist ai voie şi pe roşu aşa nu uita să-i arăţi muie blondei de pe trotuar şi să faci stânga la semănătoarea  Acasă o ard pe mess ce statusuri de căcat au toţi lumea e un status de căcat ce clişeu împuţit am făcut chiar aşa voi ce pula mea citiţi textu ăsta fără semne de punctuaţie n-am avut eu chef să le pun că mă grăbeam să mai combin o gagică pe mess cu vrăjeală din moga şi să mai desfac o bere să-i scap cheiţa înăuntru şi să-mi verific celelalte unşpe conturi de mail şi să mă uit la toate oflainurile cu oameni proşti de parcă eu nu ştiam deja şi de parcă m-ar mai mira ceva. Şi mă culc.