Bucureşti once again. Din ţepe, ţărănisme şi noroi, iscat-am frumuseţi şi rubrici noi. Astăzi debutează noua mea rubrică de pe Hotnews, un copil născut prematur din împreunarea potentului jeg din Bucureşti cu feciorelnica mea incisivitate şcolită la ţară şi alimentată cu lignit de Motru. De ce am ţinut să mă laud cu rubrica asta? Pentru că-s mândru de ea. Pentru prima data, voi încerca să fiu finuţ şi să nu-mi cobor limbajul sau atitudinea la personajele despre care scriu. Pentru virginele care nu mă pot citi printre pule, pentru intelectualii cărora limbajul de cartier le repugnă, pentru prietenele lu’ mama, pentru vecinele de la scara 3 blocul J1, pentru copiii sub 11 ani, pentru diriga mea de la generală, pentru prima mea prietenă, pentru CNA, pentru Dumnezeu, pentru poporul ăsta pudibond, pentru toţi ăştia, deci, voi încerca o nouă abordare: ironia fină, în pula mea.

http://life.hotnews.ro/stiri-prin_oras-4215234-nimicul-paris-lasati-cersetorii-traverseze-mine.htm

* rubrica va avea o frecvenţă zilnică, de luni până vineri. Sper să intraţi şi să-mi faceţi vizualizări, ca să câştig mulţi bani de pe urma voastră şi să-mi permit să vă scriu păreri de pe un laptop din Hawaii, cu o hawaiană şuviţată cu ţâţe mari mângâindu-mă tandru pe capul imaginaţiei fecunde.