M-a pus dracu’ acum câteva zile să spun că femeile sunt fraiere că nu profită de ocazia de a nu face carieră şi de a fi întreţinute, dacă-şi găsesc bărbaţii dispuşi să o facă. Mi-au sărit gajicile-n cap că-s un misogin împuţit care le contestă dreptul de a evolua profesional.

Prin urmare, vreau să-mi cer scuze şi să spun că, dimpotrivă, cred că femeile ar trebui să muncească 12 ore pe zi. Ar trebui să n-aibă timp de nimic şi să muncească mult mai mult decât bărbaţii. Pentru că, în fond, sunt mai capabile. De altfel, bărbaţii sunt atât de incompetenţi încât ar trebui să le lasă pe femei să facă toată treaba. Bărbaţii să stea acasă cu pula-n sus şi să spele vasele pe care tot ei le umplu, iar femeia să aducă banii în casă. Eu mă declar dispus să fiu întreţinut de o femeie de carieră. Se oferă cineva? Sper că da, mai ales acum, când am demonstrat, iată, că sunt cel mai nemisogin bărbat cu putinţă.