Cateodata, cam o data pe luna asa, ii mai telefonez unei fete cu care, mai demult, am avut pasiuni comune. Cateodata (da’ mai rar) ea raspunde si ne spunem ce mai facem. Alteori (mai des) nu-mi raspunde. Si eu deja m-am invatat ca, atunci cand nu-mi raspunde, sa ma astept sa-mi sune telefonul, cu numar privat. E un baiat simpatic, desi usor agramat, care are mereu acelasi discurs, invatat probabil din singurul film pe care l-a vazut, care s-a intamplat sa fie cu mafioti. Se recomanda ca fiind prietenul fetei si lait-motivul replicilor lui este „stiu unde stai!”. Problema lui este, insa, ca nu-i iese deloc tonul de amenintare pe care, probabil, il sconteaza, iar asta il face amuzant. Cum sa va zic ca sa intelegeti… cand imi spune ca stie unde stau o face asa, ca si cand ar raspunde la o intrebare de cultura generala. Cum ar veni, e mandru ca stie unde stau. Asta m-a facut sa-i dau, in decursul timpului, replici ironico-amicale ca: „bravo, bine ca stii, poate data viitoare cand ma imbat si nu mai stiu sa ajung acasa ma ajuti si pe mine” sau „Daaa?! Vrei sa-mi trimiti ceva frumos? ;;)”. Dar iata cum a descurs cea mai recenta discutie, de azi, care se aseamana foarte mult, de altfel, cu cele anterioare:

(Imi suna telefonul)

El: Cine e la telefon?

Eu: Pai, cum cine e, nu tu m-ai sunat?…

El: Ai sunat-o pe prietena mea! Cine esti?

Eu: Ne-ne-ne… tu primuuul…

El: Ba! Vezi ca stiu cine esti!

Eu: Smechereee, si-atunci de ce mai intrebi?

El: Fii atent ca stiu unde stai!

Eu: Mi-ai mai zis… si?

El: Vin si-ti bag pula-n gura…

Eu: Nu cred ca ai pula, sic! Altceva?

El: Dau peste tine!

Eu: Aoleu! Si macar iti ceri scuze dup-aia?

El: Bine, eu iti zisai!

Eu: Oltean prost…

(imi inchide)

Deci, prietene, mie imi plac gentalmanii, mai ales aia care nu le permit prietenelor sa vorbeasca cu baieti la telefon, asa ca o sa-ti dau cateva sfaturi. Unu: n-ai voce de amenintari, degeaba ai alte calitati fara voce! Deci, inainte de telefonul de amenintare, motiveaza-te si tu cumva. Cum fac boxerii, de exemplu: da-ti cativa pumni, pune-ti o gluga in cap, un ciorap la gura, ceva care sa te faca sa pari mai rau. Doi: ai o problema la discurs, dincolo de repetitia obsesiva a replicii „stiu unde stai”. Fii atent, cand suni pe cineva si vrei sa-l ameninti, nu-l ameninti cu sexul oral!!! Sa fim seriosi, e pe prima pagina in orice manual de amenintare: cand ameninti, trebuie sa fii dur si explicit, nicidecum gay, abstract sau misterios. Hai, ca o mai sun zilele astea pe prietena ta, sa vad daca ai mai invatat ceva. Treci la teme!

PS – am uitat sa va spun ca tampitul a sunat, din greseala, fara sa-si ascunda numarul de telefon (a inchis repede, da’ degeaba). Prin urmare, daca vreti sa-i dati si voi sfaturi in legatura cu tehnicile lui de amenintare, puteti sa-l sunati la numarul 0727.756.126.