Dom’le, în goana mea nebună după glorie, cu vîntul vîjîindu-mi a aplauze pe la scăriţă şi ciocănel, e ceva care mă seacă, mă trage ‘napoi, mă muşcă de cur: unii dintre cititorii mei sunt extrem de proşti. Ştiu, nu vă aşteptaţi la asta, de la un blog atît de exclusivist şi ermetic precum acesta. Şi totuşi, e adevărat! Mă citesc atîţia retardaţi încît mă înfior ca cum se înfiora Eminescu cînd stătea sub tei, la malul lacului, cu luna mîngîindu-l pe faţă şi Veronica pe pulă.

Demonstraţie: acum ceva vreme, am postat un text care conţinea în titlu „Mărimea penisului”. Dom’le, a trecut aproape un an de la textul ăla şi încă face cele mai multe vizualizări pe zi. Stau şi cuget: cum plm?! Păi, simplu: în primul rînd, există zilnic cel puţin 20 de cititori de elită care ajung la respectivul post de pe blog căutînd „mărimea pulii”, „mărimea medie a pulii”, „mărimea acceptabilă a pulii”, „mărimea minimă a pulii”, „mărimea lasă-nu-fi-trist-că-merge-şi-cu-asta a pulii” şi alte variaţiuni pe temă, dacă înţelegeţi aluzia mea fină. În al doilea rînd, sunt comentariile de la text, pe care vi le recomand călduros. În urma statisticii pe care am comandat-o la WordPress, 43,5% din comentaci fac efortul de a scrie într-un comment ce vîrstă au şi ce lungime, diametru, lăţime, înălţime, uneori şi volum posedă la organ. CA ŞI CÎND I-AR FI ÎNTREBAT CINEVA! Dar pula lungă, sărăcia omului, aşa că mai bine vă spicuiesc din neasemuitele comentarii: Andrey (Nesigurul): „si eu la 15 ani o am de 15 cm … si vreo 4 cm grosime .. e bine??” / Vladu (Timidul): „eo am 17 anii si am pula de 13-14 centimetri si gruasa de vreo 4 e buna de ceva..~~~~~“`” Ion (Inginerul): „o am de vreo 15 cm cand sunt super excitat si cam 14.5 cand nu sunt la maxim excitat…..astept si eu o parere de LA O FATA,nu de la baieti,v-am pupatMarian (Logicianul): „eu am 16 ani si o am de 12 cm si nu mie rusine,am satisfacut vreo 3 fete si nu mi-au zis ca nu lea placutSilviu (Usor Nemultumitul): „yo o am de 17 cm 19 ani si sunt multumit recunosc ca mias fi dorit de 19-20 cm dar prietena mea nu mia zis niciodata ca nu o duce bine in fapt dak sta cu mn de 1 an presupun ca o duce bineFara de nume (Profesorul): „Eu am 22 si vreo 18/19, da` nu-s labar de felul meu. Stiu ca multi au inceput mai intai cu masturbarea si cu gandul la profesoara de chimie, altii cand a aparut internetul, downloadau pr0n in nestire; dar eu am avut o fata in brate de la 15 ani.” Andy 17 (Recordmanul Mondial): „ba yo am 17 ani si o am de 20 pe masurate:Pdeci care zice kare pula de 30 ori ii labagiu de mama focului ori ii o gogonata„.

MĂ ROG! Vă las pe voi să le citiţi în post, că se oripilează gagicile. Problema e alta… Ce să le fac eu ăstora? Cum să scap de ei, să-i las în pădure şi să-mi şterg urmele? Să scriu cu neologisme, să pun mai multe subiecte subînţelese, să nu mai scriu „pulă” la fiecare 5 cuvinte? Dar, vai, asta nu se poate, pentru că nu mă pricep! Aş mai putea încerca să îi rog frumos pe idioţii care tocmai citesc acest text să renunţe. Dar să fim serioşi, cîţi dintre tîmpiţi se vor simţi vizaţi? În fond, nu se supără nimeni dacă intră să citească, dar să nu mai comenteze, pentru numele lui Prometeu! Aşadar, dacă ai cea mai mică suspiciune că eşti complet idiot, te rog, NU comenta la acest articol!

Corolar: dacă ai căutat „mărimea penisului” pe Google şi ai ajuns aici, NU comenta la acest articol!