Ca un anti-metrosexual convins ce mă aflu, m-a mirat întotdeauna faptul că există şampon. Ce dracu’ de nevoie mai avem de şampon, cînd s-a inventat săpunul?! În fine, acum, pentru rubrica noastră de „Ştiaţi că”, ştiaţi că…

– …anul trecut, m-am spălat timp de o săptămînă pe cap cu gel de duş, crezînd că-n cutia aia neagră în formă de şampon pe care o adusese prietena colegului de apartament în baie ERA ŞAMPON?! (la vremea aia, a scris despre asta şi Simona Tache, în rubrica ei de pe site-ul Caţavencu, dar nu mai găsim arhiva, aşa că nu pupaţi link). Culmea a fost că îmi plăcea foarte mult noul „şampon”, pentru că-mi făcea părul sîrmos şi aspru, cum îmi place mie…

– …există gel de duş „pentru corp şi păr”?! Atunci revin la întrebarea de la începutul postului… LA CE NE MAI TREBUIE ŞAMPONUL?!

– …eu am acum, în baie, un şampon „pentru toate tipurile de păr”? Şi oare de ce se mai fac şampoane pentru anumite tipuri de păr, atunci?

– …un prieten de-al meu era foarte nervos, în prima seară din 2009, că schimbase şamponul obişnuit cu un „Nivea for men” şi se umpluse de mătreaţă? I-am explicat că e normal, avînd în vedere că şamponul respectiv e pentru bărbaţi, iar băbaţii adevăraţi sunt unsuroşi, transpiraţi şi plini de mătreaţă. Am dreptate, fetelor?