Sîmbătă am fost la Sinaia cu colegul Marean, să facem un reportaj de la un campionat de fotbal între popi. Am spus multe glume bune pe drum, dar vă zic din prima să nu vă aşteptaţi să reproduc vreuna. Nu-mi mai amintesc decît că, la un moment dat, am spus: „bă, ar trebui să ne notăm undeva toate astea!”.

Am fost la Sinaia, spuneam. Sinaia e, probabil, iadul cardiacilor. Aproape incredibil, orice indicaţii ai cere în Sinaia, ţi se spune să urci. Şi aşa, din indicaţie în indicaţie, cînd ai ajuns în sfîrşit în cel mai înalt punct al oraşului şi ceri o nouă şi, speri tu, lămuritoare indicaţie, ţi se răspunde simplu „nu ştiu”. Cert este că, în Sinaia, nimic nu e în jos. Din punctul ăsta de vedere, Sinaia e ca un oraş magic dintr-o poveste de Vonnegut sau de Poe.

În Sinaia, am făcut un reportaj filmat. Sigur că nu surprinde decît în mică măsură toate păţaniile de acolo. Dar chiar şi-aşa e genial. Manţog&Turosu trademark:

http://catavencu.ro/cel_mai_neortodox_meci_de_fotbal_din_istoria_religiei-7886.html