Azi are loc o paradă gay. Ca în fiecare an, în mod paradoxal, homosexualii şi homofobii se fut în cur la televizor. Disputa este întotdeauna fără ieşire. Iar o dispută fără ieşire nu îşi are rostul. Dar nu ne aşteptăm ca jurnaliştii români să înţeleagă asta. Personal, cred că homosexualii ar trebui să aibă dreptul să facă ce vor. Pentru că sînt oameni şi pentru că, tot personal, nu cred că e aşa mare diferenţă între a-ţi introduce organul sexual în vagin sau în anus. Ba chiar poate fi mai mişto a doua variantă, dacă ne luăm după super-toleranta poezioară din popor: „Bara-bara, buru-buru / Cea mai bună pizdă-i curu'”. Pînă la urmă, despre asta vorbim, nu? Asta e singura diferenţă fundamentală (ups) care îi face pe ţărănoii noştri de politicieni să fie împotriva căsătoriei între persoane de acelaşi sex: că oamenii ăia se fut în cur. Chiar contează aşa mult pentru voi asta? O singură întrebare am pentru ei: dacă, prin absurd, toţi homosexualii ar fi impotenţi, atunci le-ar legaliza căsătoriile? Nu-i aşa c-aţi fi mai relaxat în privinţa asta, dacă nici unul nu ar mai avea erecţie, domnule Ponta? Iar, dacă faptul că se împotrivesc adopţiei mai pot să-l înţeleg, a te opune ca doi adulţi (fie ei şi de acelaşi sex) să-şi întemeieze o familie mi se pare deja mai mult decît intoleranţă. Mi se pare nesimţire şi intruziune în viaţa privată.

Apoi, nici faptul că un cuplu gay ar adopta un copil nu mi se pare mai periculos decît în condiţii normale, heterosexuale. Heterosexualitatea nu se antrenează şi nu se pierde, aşa cum homosexualitatea nu poate fi vindecată, cum cred idioţii de popi. Staţi liniştiţi, un băieţel nu poate fi învăţat să se îndrăgostească de bărbaţi şi să i se scoale cînd îl vede pe Adrian Năstase la televizor. Apropo de PSD, l-am auzit pe Adrian Păunescu spunînd la Realitatea, cu referire la adopţiile gay, că un copil nu trebuie crescut într-o asemenea „infecţie morală”. Dacă ar fi doctor, Adrian Păunescu ar trata homosexualitatea cu antibiotice. Din nefericire, e poet. Ştiţi cui aş interzice eu să se căsătorească şi să aibă copii, domule Păunescu? OAMENILOR GRAŞI. Ete aşa cred eu: că doi oameni graşi ar creşte un copil într-un mediu profund dăunător pentru sănătatea lui. Vă daţi seama că, la un momet dat, s-ar putea da o lege care să interzică obezilor să procreeze? Şi poate vă văd dup-aia la FAT PARADE, prin Bucureşti, că vă scuip!

Sigur, un copil adoptat de o familie gay ar putea nimeri într-o familie de gay beţivi. Sau în care gay-ul activ îl bate pe cel pasiv cînd nu-şi găseşte mîncarea caldă seara. Sau în care amîndoi îl bat pe copil. Sau îi beau alocaţia. Sau îl neglijează. Sau îl fut în cur amîndoi, în loc să-l fută doar tatăl (aici să zicem că ar fi o mică diferenţă). Una peste alta, procentul de gay neisprăviţi şi cel de heterosexuali mizerabili cred că este cam acelaşi. Pe mine, de exemplu, mă enervează mulţi gay pe care-i văd la televizor sau în viaţă. Pentru că unii sînt proşti, nespălaţi, cruzi, zgîrciţi, nepoliticoşi ş.a.m.d. Fix ca heterosexualii, care mă enervează şi ăia. De altfel, eu cred că ăsta e cel mai mare defect al homosexualilor: că şi ei sînt oameni.