Ştiţi care e cea mai enervantă replică telefonică din limba română? Normal că nu ştiţi, că dacă eraţi deştepţi şi informaţi nu mai aveaţi ce căuta aici şi pe bloguri în general. Revenind, cea mai agasantă formulă de încheiere din limbajul telefonic este „şi eu„. De obicei îi auzi pe alţii folosind-o, tu fiind un om de bun-simţ şi cu vocabular. De obicei, o folosesc băieţii care se jenează să zică direct „şi eu te iubesc, ţumpiloi mic şi dulce” sau „şi eu te pup dulce pe botic” sau, de ce nu, „şi eu aş vrea să-ţi sug pula acum, draga mea”. Ei bine, fetelor, am o ştire pentru voi. „Şi eu” nu se pune la noi. „Şi eu” e un fel de „da, da, hai, lasă-mă cu prostiile astea, plicticoaso”. Sau „în sfîrşit ai găsit de cuviinţă să închei acest dialog inutil”. Sau „marş, fă, că oricum nu te cred”. Sigur, unele femei sînt inteligente (glumă!) şi ştiu că, pentru a scoate ceva afectuos de la tine, trebuie să te ia pe după cireş. Atunci ţi-o bagă pe aia cu „spune-mi ceva frumos!”. Şi atunci nu aveţi de ales, dragi bă’eţi. Va trebui să vă luaţi inima în dinţi şi să mărturisiţi: „şi eu, draga mea!”