Pizza Presto nu e cea mai bună pizza cu livrare la domiciliu din Bucureşti. Dimpotrivă, puiul care şi-a dat pieptul pentru căcatul ăla de pizza care-ţi vine ţie e, de obicei, mort de săptămîni bune. Presto are însă marele avantaj că e una din puţinele pizerii care face livrări şi-n ghetoul de la vest de Bucureşti cunoscut şi sub numele de Militari. Aşa că am comandat des la ei. Nu mai zic că, după prostul meu obicei, am lăsat de fiecare dată un bacşiş idiot de mare.

Am comandat şi în seara asta, cînd tocmai veneam nervos de la meciul pierdut cu „artiştii”. Mi-au zis că vine în „60 – 70 de minute”. Oricum foarte mult pentru foamea şi nervii mei, deci. Dar am zis că deh, îmi mai mănînc de sub unghii pînă vine boul cu pizza. Numai că au trecut 90 de minute şi boul n-a venit. Aşa că m-am enervat şi-am plecat să-mi cumpăr ceva. După încă vreo 10 minute, vine şi boul (care stă la uşă, că deh, eu eram plecat) şi mă sună vaca de operatoare. Îi explic politicos că au întîrziat prea mult fără să anunţe şi m-am dus singur să-mi iau mîncare. Şi că nu mai vreau pizza lor cu pui morţi. Se enervează şi-mi zice ameninţător: „O să am grijă să vă notez şi n-o să mai puteţi da comenzi pe adresa aceasta”. Atunci, în loc de un „sugi pula, fă!” care se impunea, eu m-am păstrat politicos şi-am zis calm: „Nici nu mai dădeam, mulţumesc”. Pula mea, în ţările civilizate, cînd întîrzie cu un minut livrarea, îţi dau ei mîncarea gratis. Aici, la noi, nesimţiţii de la Presto se supără tot ei cînd întîrzie juma’ de oră cu comanda şi eu n-o mai vreau. Păi, să nu arunci cu hăndel în Spark-urile lor?

Oricum, pe criza asta, aştept să mă sune ei săptămîna viitoare şi să-mi spună: „Haaai, dom’le, ce dracu’, că nu ne-am supărat! Nu mai ţineţi la glumă, sau ce? Ia ziceţi, nu vă dă foamea ghes? O pizza şi două beri, ca de obicei? Repede, în 10-20 de minute, că dăm faliment! „