Ca să vedeţi coincidenţă. Imediat după ce-am scris eu că Bendeac e cel mai puţin talentat din trupa Mondenii, pseudoactorul a anunţat printr-un comunicat de presă (băiatul nu spune pur şi simplu, dă comunicate de presă) că părăseşte trupa şi pleacă la Antena 1. Unde, probabil, nu va da pe nimeni jos de pe căcat. Ştiu, nu vă interesează. Nici pe mine. Ce m-a făcut să-mi dau palme după numai cîteva fraze citite din comunicat a fost această greşeală de cocalar care comentează pe Libertatea:

„(…) Asta si datorita faptului ca dintre cei patru membrii (…)” (paragraful 6, fraza 2)

Cei patru MEMBRII, deci. Cum spuneam şi despre nesăraţii ăia de cîrcotaşi, dă cam nasol să faci mişto de lume cînd tu eşti semianalfabet.

PS – acolo m-am oprit cu lectura. N-am mai suportat. Dacă mai găsiţi greşeli, ştiţi unde să mă căutaţi.