Bai, v-am invatat prost, cu un post pe zi. Si nu pot. Pentru ca, oricat de ciudat ar suna, am si eu un job, nu sunt un loser frecator de pula ca multi dintre voi. Uite, de exemplu, acum m-am facut editorialist. Pe site-ul Catavencu. E de cacat sa fii editorialist pe un site, ce-i drept. Asta te face un fel de blogar cu stapan. Dar, totusi, e Catavencu, si asta ma mai salveaza in ochii vostri miopi, dar deosebit de critici. Cica trebuie sa scriu in fiecare joi un material de opinie. Ceea ce-i bine, pentru ca mie imi vin opiniile fix miercuri, dupa meci si cinci beri. Atat de magulit am fost de propunere, incat am dat cea mai urata, deci cea mai artistica poza a mea pentru rubrica. Ca asa fac editorialistii, nu stiu daca ati observat. Isi pun poza langa articol, sa vada lumea capul limpede al autorului si sa stie unde sa scuipe. Pe a mea o puteti vedea aici: http://catavencu.ro/the_beatles_doors_si_queen_cinta_la_bucuresti-9749.html (poza, ca textul nu vi-l recomand. Da’ deloc!)