Generaţia 3 minute de care vorbeau nişte creativi pe care i-a ţinut 3 minute are nevoie de noi eroi. Şi, mai ales, de noi subiecte. Iată cum ar suna un ghid al oraşelor prin care am trecut în campania politică a ăstora din PNL. În unele am păşit literalmente doar 3 minute.

Reşiţa – o tristeţe de oraş. Unde-i nu-i trist, e murdar. Baia teatrului din Reşiţa e mai infectă decît toaleta celei mai penale cîrciumi din Motru. Aş compara-o cu baia teatrului din Motru, dar nu există aşa ceva în Motru. Teatru, băi sînt. Dovada clară că Banatu e nu fruncea, ci moţu cîcatului.

Alba Iulia, de fapt Sibiu – bă, deşi ploua, mi s-a părut mai mişto ca Sibiul. Apropo de Sibiu: ce plm or vedea toţi snobii la căcatul ăla de oraş? O comună mai mărişoară cu un centru pavat cu piatră cubică şi cu clădiri galbene. Dar sigur, numai un intelectual sau un artist ar putea să aprecieze Sibiul la justa lui valoare. Nouă, celorlalţi, ne vine să ne pişăm în fîntîna arteziană.

Deva – ăsta-i frumos dacă, în timp ce treci prin el, te uiţi peste clădiri, la munţi. Sau ăsta era Hunedoara? Gagici mişto, pont.

Hunedoara – ăsta-i frumos dacă, în timp ce treci prin el, te uiţi la munţi. Sau ăsta era Deva? Şi aici gagici mişto!

Orăştie – ăsta nu ştiu dacă e oraş, deşi e suficient de urît cît să semene cu unul. De la Orăştie mi-am luat pix şi carneţel cu un pui de saint-bernard care are agăţat la gît un aparat foto. Respekt, Orăştie!

Arad – era noapte cînd am ajuns, iar noaptea, cînd nu-l vezi, pare mişto. Tot ce vă pot să vă spun este să nu vă cazaţi niciodată la hotel Parc (3 stele, apropo). Sau măcar nu în camera 204 de la etajul 2, unde am impresia că menajerele au încropit un insectar. Într-o jumătate de oră, am găsit patru specii de insecte în cameră: un păianjen, două gărgăriţe, trei ţînţari şi o zburătoare roşie şi cu capul mare pe care nu am recunoscut-o şi care, pentru că nu mi-a răspuns la somaţia „luminează-ţi ochii şi zi-ţi numele în limba latină!”, a fost executată cu sînge rece, cu telefonul fix din dotarea camerei. Deci la etajul 2 ziceţi pas. Bine c-am nimerit la trei, că acolo probabil cresc animale.

Mîine plec spre Tîrgu Mureş. Vreun mesaj pentru bozgori?