Acum, că a apărut Futezatorii.ro, cred că ar trebui să îmi amintesc puţin despre teoria din manualele de jurnalism referitoare la canibalism media între două produse cu acelaşi mesaj. În aceste condiţii, e cazul ca acest blog să sufere o transformare radicală. Vreau să promit şi eu cîteva chestii, aşadar, că tot e la modă zilele astea. Start:

Promit că n-o să mă mai folosesc de vulgarităţi ieftine pentru a face trafic cu orice preţ, nici măcar ca strategie de atragare a atenţiei asupra unor probleme serioase. Cred că am ajuns la vîrsta la care pot admite şi înţelege că vehemenţa nu presupune neapărat violenţă a limbajuluiPromit, deci, că voi rămîne la fel de vehement. Doar că mai degrabă sec decît trivial.

Promit să nu mai tratez personaje ca Bendeac/Ciutacu/Chirilă/Huidu/Buzdugan etc. ca egali, ci ca bieţi amărăşteni cărora le poţi cel mult arunca în treacăt o ironie scurtă, cum de altfel şi sînt.

În fine, promit să nu mai explic glume.

Aşadar, pe mulţii care intrau aici ca să citească înjurături (uneori) ingenioase şi ca să-şi satisfacă nevoia de mizerie, îi rog să renunţe. Slavă Domnului, există multe alternative pe internet, dintre care cea mai remarcabilă cred că este proiectul Futezătorii. În acelaşi timp, pe puţinii care nu mai intrau pe blogul ăsta tocmai din cauza vulgarităţii în exces, îi invit să revină.

Important: voi continua, totuşi, să las la liber comentariile, indiferent de  stupizenia sau vulgaritatea lor. Libertatea la expresie, chiar şi aceea a idioţilor, este un principiu în care cred şi de la care nu vreau să mă abat.