I have money. Bring me the children!

If you are under 14, insert your wiener here

Pentru cine nu ştie, ăsta-i Jeffrey Franks, şeful misiunii de evaluare a FMI pentru România. Adică omul de care depinde viitorul nostru, al tuturor. Acest porcuşor decide dacă FMI-ul ne dă bani cu împrumut sau nu. Uitaţi-vă bine la mecla lui şi spuneţi-mi: sînt singurul care crede că şansele noastre ar creşte considerabil dacă i-am trimite noaptea, la camera de hotel, o delegaţie de aurolaci epilaţi la fund cu vîrste cuprinse între 8 şi 14 ani? La o adică, dacă-l machiem frumos şi-i dăm o pijămăluţă cu elefănţei, am putea să-l trimitem pe Boc însuşi. Mi-l şi imaginez pe micul Emil astfel costumat punînd Joe Cocker la casetofon şi executînd un număr de striptease. Şi, cînd ajunge la chiloţei, să-i zică lu’ Franks ăsta: „mi-i dau şi pe ăştia jos dacă ne daţi şi tranşa a treia [blink blink]”.