Se întreabă blogăraşii fără talent (de la unul am furat şi poza, recunosc, dar e atît de puţin important încît dacă i-aş scrie numele cred că aş primi o penalizare de la Google) cine a scris această stupizenie pe toate zidurile de pe Regina Elisabeta, începînd cu Liceul Lazăr şi terminînd cu răposatul Festival. Cum trec aproape zilnic pe-acolo, recunosc că m-am întrebat şi eu. Diferenţa este că eu am găsit şi un răspuns satisfăcător. Adică am exclus din start fetele (că ele nu scriu pe ziduri) şi băieţii (că ei n-ar scrie aşa ceva). Mi-au rămas poponarii şi fătălăii. Cum pe poponari nu-i interesează prea tare ce se întîmplă cu femeile, ba chiar le urăsc, au rămas fătălăii. Cum fătălăii nu prea scriu pe ziduri pentru că, logic, le este frică, nu m-am putut gîndi decît la un singur fătălău suficient de tupeist şi exibiţionist ca să scrie idioţenii pe clădirile din centrul capitalei: Mihai Bendeac. Şi aici mi-am dat seama că am o eroare în demonstraţie, pen’că Bendeac nu e doar fătălău, ci şi poponar. Se pare, totuşi, că îi interesează.

Desigur, Mihai Bendeac fiind un poponar cu dizabilităţi (dintre care aş aminti doar semiretardul său evident), a scris un mesaj semiretardat şi fără efect. Mult mai convingător pentru doamnele care citesc ar fi fost următorul: „FEMEI, DACĂ TOLERAŢI MISOGINII SUNTEŢI NIŞTE CURVE PROASTE!”

* Am furat acest singular de la Radu în semn de omagiu, pentru că după cîteva luni a scris şi el ceva la care m-am rîs