Am rîs mult (şi) de Revelionul ăsta. Timpul zboară cînd te distrezi, dar cînd vorbeşti despre diferenţa dintre a face dragoste şi a face sex, deja trece pe lîngă tine cu viteză supersonică. Fragmente dintr-o discuţie de azi-dimineaţă, deci, de pe la ora 4:

Băiatul Iubitor cu Vin Roşu pe Pantaloni: Băi, voi nu înţelegeţi că e o mare diferenţă între a face dragoste şi a face sex!

Băiatul cu Pantaloni de Cocalar Care Eram Eu: Bă, da’ tu ai făcut vreodată dragoste fără să bagi p¤la în pi#dă?

B.I.V.R.P.: Da, normal!

B.P.C.C.E.E.: Cum dracu’?!

B.I.V.R.P.: De exemplu am stat cu o fată în pat şi am plîns amîndoi.

[stupoare]

Băiatul Trist şi Bolnav Tot Timpul: Păi aia plîngea pentru că n-o futeai, mă!

B.P.C.C.E.E.: Iar tu plîngeai pentru că era urîtă.

[rîsete, ovaţii, pahare sparte]

B.T.B.T.T.: Bă, da’ tu lu X i-ai dat muie?

B.I.V.R.P.: Nu. Recunosc…

B.P.C.C.E.E.: Dar cît timp aţi fost împreună?!

B.I.V.R.P.: Un an jumate.

[rîsete prelungite, huiduieli]

Băiatul Care Bea Orice în Afară de Apă: Da’ limbi i-ai dat?!

B.I.V.R.P.: Da, o dată!

B.P.C.C.E.E.: După cît timp?

B.I.V.R.P.: După cinci luni.

B.C.B.O.A.A.: Dar de ce doar o dată?!

B.I.V.R.P.: Pe urmă n-am mai simţit nevoia.

B.P.C.C.E.E.: Şi-atunci cum de-ai simţit brusc nevoia, după cinci luni?!

B.T.B.T.T.: Păi atunci a făcut şi aia duş, mă!

[încă un pahar spart]

(va urma, cu poze şi film)