Voiam să vă povestesc despre timbilding. Despre cum ne-am pulit şi cum ne-am îndrăgostit de Braşov, singurul oraş în care puteam face ce am făcut, într-un club, fără să fim omorîţi în bătaie. Să vă spun ce-am scris io cu pipi în zăpadă, în spatele Petrom-ului de pe centura Ploieştiului. Să vă explic de ce whiskey-ul nu se bea cu Red Bull, cum fac toţi ţăranii. Să vă rup cu metafore sugerîndu-vă cît de fabulos puţea a cadavru de scons proprietara pensiunii la care am fost cazaţi.

Băi, şi cînd să mă apuc de scris, mi-au căzut ochii pe asta:

Nu pot să am decît o singură reacţie la această mostră de proză erotică libidinoasă: Ahahaha! Tudor Chirilă dă limbi în piz-dăăăă! Ahahaha, ce scîrbos! Auziserăm noi că unii bărbaţi ar practica această perversiune bolnavă, dar ne-am închipuit că este doar un mit urban. Acum mai rămîne să aflăm că fătălăul ăsta face şi labă!

PS – băi, Chirilică, cum buza mă-tii poţi tu să confunzi buzele femeii iubite cu o pizdă (sau viţăvercea)?! Să înţeleg că iar ţi-ai găsit gagică cu mustaţă, fraiere?!…