După ce am adunat pişaţi şi rahaţi de cîine toată noaptea, cred că mă calific să fac un bilet decent la pariuri azi. Aşa că luaţi carneţelele şi notaţi:

Swansea – Peterborough – 1, cotă 1,45 : Swansea bate greu, dar bate bine (nu ştiu ce am vrut să zic, mai bine nu întrebaţi) şi sînt în cărţi pentru un loc la barajul de promovare. Deşi au şi cîţiva absenţi, tot nu cred că o să le pună probleme desculţii de la Peterborough, ultimul loc în Championship, foarte slabi în deplasare (nici o victorie şi doar vreo patru egaluri chinuite).

Bayer Leverkusen – FC Koln – 1, cotă 1,35 : Dintre favoritele la titlu, Bayer îmi place mai mult decît Bayern (da, fetelor, Bayer şi Bayern sînt două echipe diferite). Leverkusen are un atac excelent (o medie de 2,5 goluri pe meci) şi, dacă reuşeşte măcar un egal cu Koln azi, va bate recordul absolut al Bundesligii la meciuri fără înfrîngere. Kolnul nu joacă chiar aşa rău afară, dar fără Maniche (suspendat) şi cu un Podolski în formă slabă (başca şi urît) nu cred să facă mare rahat la Leverkusen.

Monaco – Boulogne – 1, cotă 1,45 : Mi se pare una din cele mai clare cote de azi. Monaco vine după trei înfrîngeri consecutive şi nu cred că-şi mai permit s-o frece şi cu Boulogne, care nu şi-au mai bătut nici nevestele de vreo 10 etape. Mai mult, pentru că le plac cifrele rotunde, Boulogne au zece absenţi pentru deplasarea de la Monaco şi se mai pot lăuda şi cu cea mai slabă apărare din Ligue 1. Dacă se trezesc acum, jucătorii fără suporteri de la Monaco încă mai au şanse la primele locuri, poate chiar la unul de Champions League.

Lyon – Nice – 1, cotă 1,33 : Cred că sînt tîmpit că am ales meciul ăsta. Iniţial luasem Inverness (din a doua ligă scoţiană), dar nu ştiu ce virus rău mi-a abătut click-ul din nou către Franţa. Lyon, ce-i drept, sînt în mare formă şi ar fi cazul să nu mai piardă puncte acasă dacă mai vor să se mai masturbeze măcar cu gîndul la primul loc, prin aprilie. Problema e că nici Nice nu-i echipă chiar aşa rea, dovadă că în meciul tur au cîştigat cu 4-1. M-am bazat, pare-mi-se, pe faptul că de la Nice lipsesc trei titulari şi că lionezii sînt suficient de proşti cît să le placă o răzbunare reuşită. Dar, totuşi, poate luaţi în considerare Inverness în loc de Lyon, dacă aveţi de gînd să-mi urmaţi sfaturile.

=> cotă finală 3,78. Nu vă zic cît am băgat eu, dar cred că nu are sens să vă încurcaţi cu o miză mai mică de 100 RON.

Acum să vedem biletele voastre. Şi deseară poate ne gîndim şi la nişte premii simbolice, că de altceva s-ar putea să nu mai avem bani.

PS – să nu uit, mi se pare nesimţit de mică cota pe care a dat-o GB-ul lui Chelsea în meciul cu Man City (1,45). Cred că o să joc un X2 doar aşa, ca să le arăt că-s proşti.