UPDATE: Colectivul de la Caţavencu de umor are o sugestie pentru Dragoş Stanca: după http://www.catavencufaramogul.ro şi restul, să înregistreze şi http://www.catavencufaradragosstanca.ro, că cine ştie…

Pentru că sînt printre puţinii cu blog personal din redacţia plecată, o să îmi asum eu rolul de a vă ţine la curent cu stadiul proiectului şi starea de spirit a oamenilor de la noul Caţavencu sau, dacă vreţi, Caţavencu-ăla-de-umor.

Apropo, pentru Dragoş Stanca: ai putea să-l cumperi şi pe ăsta – catavencudeumor.ro, că noi am renunţat la el. Ne-am gîndit că oricum va fi evident pentru cititori de la prima comparaţie. Alea 50 de domenii pe care le-ai luat încă de ieri ni s-au părut slabe toate. Ai muncit degeaba. Noi azi ne-am adunat la o şedinţă şi am început aşa: „Haideţi să ne gîndim la cele mai previzibile 50 de nume de site pentru noua revistă, ca să le excludem pe alea pe care le-a cumpărat Stanca deja.” După cele cinci minute în care le-am epuizat pe toate alea naşpa, de la noulcatavencu.ro la catavencufaramogul.ro, am ales trei între care ne vom decide. Nu spun dacă le-am şi cumpărat, încă, că vrem să-i dăm de lucru lui D.S. şi mîine 🙂

Turosu si Varzaru, de la sectia Reportaje-Asamblari

Între cărat de dulapuri şi montat birouri de la Ikea (muie Ikea, apropo!), ne mai găsim timp şi pentru breinstorminguri ad-hoc şi alte activităţi comune, cum ar fi adunarea în jurul singurului laptop conectat la net (n-avem cablu încă) ca să ascultăm emisiunea lui Mihaiu (apropo, ne-a plăcut intervenţia lui Iulian Tănase, pe care îl aşteptăm să vină de la Mangalia cu forţe proaspete). Sigur că ne vin şi multe glume bune, dar nu vă dau aici nici una. O să le citiţi pe toate în primul număr;

Motivare maxima: cum am montat o masa, cum am facut o sedinta

În concluzie, muncim mult, dormim puţin, nu prea mai avem bani, nu mai avem laptopuri, nu mai avem maşini, nu mai avem acces la mailurile vechi, nu mai avem abonamente la mobil. Dar sîntem extrem de motivaţi şi sîntem împreună. Ştim că sîntem (cei) mai buni şi o vom demonstra. Sîntem tineri, sîntem liberi, sîntem nemîncaţi, sîntem nervoşi, sîntem gata să futem în gură orice şi pe oricine ne calcă pe nervi. Sîntem Caţavencu. Spiritul, nu brand-ul. Brand-ul, ce-i drept, nu-i aici. E la Vântu, a plătit pentru el (chiar de mai multe ori :P). Să-l poarte sănătos!