Ce faci cînd eşti o pizdă incompetentă care nu poate să întoarcă dintr-o singură mişcare nici o trotinetă pe un teren de fotbal părăsit şi totuşi vrei să conduci prin Bucureşti? Nu, greşit, nu îţi iei Smart. Îţi suni frumos sponsorul şi te ţii de capul lui mic (hăhăhă, ce glumă bună) pînă îţi procură automobilul pe care l-am văzut eu azi condus de o domnişoară pe Iuliu Maniu. Iată maşina ideală pentru un oraş cu trafic aglomerat:

Gagica de la volan conducea senină această mică cetate, în timp ce cu roata din stînga încăleca aproximativ un metru din banda alăturată, obligîndu-i pe şoferii care mergeau în paralel cu ea să-şi rabateze oglinzile, ca să nu cumva să le ia plasele de rafie babelor care stăteau la semaforul pentru pietoni. După ce am evitat cu măiestrie moartea prin strivire şi am depăşit-o, am privit-o ostentativ în oglinzi pe conducătoarea de pişatul-boului. Era impasibilă, chiar relaxată. M-aş fi dat jos s-o bat, dar, la înălţimea mea şi a maşinii, mi-e că n-ajungeam la uşa şoferului şi mă făceam de rîs.

Aţi observat că, de la o vreme, toată proastele conduc SUV-uri? Mă uit la X5-urile şi Touareg-urile cu maimuţoaie de pluş la retrovizoare şi începe să-mi fie dor de ţiganii care le conduceau odată. Mesajul pizdei-de-SUV este clar: „conduc la fel de prost şi o maşină mică şi una mare, aşa că măcar să-mi iau Hummer, ca să nu mi se verse cafeaua cînd mai trec peste cîte-un Matiz”. Ce să le facem noi fetelor ăstora ca să le învăţăm minte? Nimic, ce dracu’ să le facem? Cel mult scriem despre ele pe bloguri ca ultimii frustraţi.