Dragoș Bucurenci salivează văzînd cît de tandru răscolește Cabral în îngrășămînt

Am niște prieteni care, pentru că nu le-a plăcut cartea și nu și-au găsit nici un loc de muncă bănos, s-au făcut ecologiști. E mișto să aperi natura, fiindcă mergi la sigur. Să aperi oameni e mai complicat. Oamenii poate n-au chef să fie protejați de tine și pot reacționa violent dacă-i agasezi cu poponăriile tale. Dacă vrei să-i aperi pe țigani, sigur se va găsi un magraon care să te întrebe ”da` cine cocaru` meu ești tu, bă, să mă aperi pe mine?!”. Dacă vrei să le aperi pe femei, vor zice că vrei să le fuți. Dacă vrei să aperi la Steaua, te ceartă Becali. Și tot așa. Pe natură, în schimb, o pot apăra și pseudo-oameni ca Remus Cernea și Dragoș Bucurenci. Pentru că natura nu poate să protesteze. Nu poate stratul de ozon să se pișe pe Remus Cernea și să-l trimită la muncă. Nu poate un panda uriaș să-l fută în cur pe Bucurenci și dimineața să-i lase 10 lei pe un ciot de copac rămas după defrișare. Decît, eventual, dacă este vorba despre un panda uriaș homosexual. Ceea ce ar explica iminenta extincție a panda-ilor (sau pandaurilor?) uriași. Observați ce greu se face pluralul de la ”panda”? Poate că specia asta n-a fost făcută să aibă prea multe exemplare de la bun început.

Unde rămăsesem? A, da. La prietenii mei ecologiști. Unul dintre ei mi-a băgat în casă o revistă glossy de poponari verzi, pe numele ei Eco News. Am răsfoit-o pe WC și, inițial, m-a constipat fantastic. Asta pînă am văzut editorialul, care m-a făcut să mă cac pe mine de rîs instant. Nu conținutul lui, ci semnătura. Ia să vă văd, ghiciți cum îl cheamă pe redactorul-șef al revistei Eco News? Hai, că nu vă provoc, că vă știu maeștri în goagăl. Îl cheamă Mihai Tufă, frate! Ahahahaha! MIHAI TUFĂ, redactor șef la Eco News. ”Cum te cheamă?” ”Tufă” ”Și ce faci?” ”Sînt ecologist și conduc revista Eco News.” ”Nu zău?”.

Plus că cum să nu-ți vină să te caci, cînd auzi de Tufă?