Făcusem exact 300 de kilometri de la ultimul plin, ăla de la MOL. Cît să însemne asta în litri consumați? Maxim 25, să zic. Din calculele mele, asta înseamnă că eu mai aveam 25 litri disponibili în rezervor. Cărect?! Ei, cîtă benzină credeți că mi-a intrat la plinul făcut la Petrom V-ul de la ieșirea din București spre A1? 41, decît!!! Unde au intrat ăia 16 litri din diferență (x4,75 RON litrul = 76 lei, țeapa mea), nu mă întrebați. Cert e că m-a asistat un angajat de-al lor, drăguț ca de obicei, care s-a oferit să-mi alimenteze cît merg eu să plătesc. Acum ori ăștia de la Petrom au pompele mai aranjate ca aparatul unui taximetrist-rechin din Caracal, ori băiatul de la Petrom s-a servit nițel și la el în canistră. Oricare ar fi, nu mai bag benzină nici de la Petrom. Muie Luca!

PS – Mai știți alte benzinării? 😀