S-au supărat nişte cetăţeni pentru reportajul de ieri din Kamikaze, ăla de la AC/DC. Iată cine s-a supărat, mai exact:

rockerii proşti (doar ăia!). Rockerii, deşi urîţi, sînt, în general, nişte băieţi inteligenţi şi cu umor. Cunosc cîţiva. Nici unul nu s-a supărat pentru stupizeniile alea, pentru că ştiu de glumă. Ei, mai sînt unii retardaţi care s-au simţit ofensaţi. Şi care au făcut mişto de mine c-au observat că pe tricoul cu Dolănescu scrie Liberty Parade, aşa c-au dedus c-aş fi houser. Vă daţi seama cam cît de proşti sînt ăia, dacă n-au sesizat ironia asta banală cu Dolănescu/Liberty?! Mwhahahahaaaamă!

– deşi greu de anticipat, cel mai tare s-a ofticat o categorie pe care nici măcar nu am vizat-o în text: corporatiştii snobi cu băşini de intelectuali. Bine că mi-au adus aminte! A fost plin de de ăştia pe la AC/DC. Oameni care nu ascultă rock şi AC/DC cu atît mai puţin, dar au venit pentru că ştiau că acolo se adună „lumea bună”. Lume din care ei consideră (cum altfel?) că fac parte. Astfel, prezenţa la un asemenea concert a devenit pentru aceşti impostori un must. Un mast, adică, nu un vin oţetit (dar vorbeam pe limba lor, sic!). Şi-au pus hainele bune, şi-au luat gagicile piţipoance şi s-au dus să se prefacă impresionaţi la AC/DC, c-au auzit ei c-ar fi şou de băieţi finuţi. Normal că atunci cînd cineva le-a spus (fie şi în glumă) că la AC/DC au fost doar scursuri şi nasoi, au început să facă brobonele mici pe cur de nervi. „ADICĂ CUM, FRATE, EU MĂ CHINUIESC SĂ STAU LA PROSTIA AIA DE METALIŞTI ATÎTEA ORE DOAR CA SĂ DAU BINE ŞI VINE UNU’ SĂ-MI SPUNĂ C-A FOST PLIN DE PROŞTI?! INADMISIBIL, GEN!”

Mă piş pe corporatişti, mă piş pe Iris şi mă piş pe toţi ăia care se simt vizaţi de insultele mele. Ca să fie clar.