Deci fiți atenți ce-am visat. Eram într-un bar și mă duceam la baie. Dar, cînd să intru, mă agață una. Nu mai știu dacă era bună, că visez alb-negru și fără țîțe. În orice caz, m-a luat de cravată (eu în toate visele sînt hipster, nu mă-ntrebați de ce) și m-a tîrît în toaleta bărbaților. A tras zăvorul la ușă, s-a pus în genunchi, mi-a smuls cureaua, mi-a dat pantalonii și chiloții jos din aceeași mișcare, apoi s-a uitat în ochii mei (de jos) extrem de lasciv și mi-a zis, citez: ”Do you want a diver?”. Eu n-am zis nimic, că nu știam ce-i aia diver, dar aveam o bănuială că o să mi-o sugă. Băi, și știți ce face? Se ridică și pleacă, mă! Și mă lasă așa, în pula goală în baie. Nici n-am mai putut să mă piș, că cum să te piși cu plua sculată? Niște femei serioase, dă-le dracu`!

PS – cred că asta e semnificația reală a melodiei pe care-a pus-o Radu pe blog acu cîteva zile, aia cu Holy Diver. Adică e un fel de teaser de sex oral, mă gîndesc.