Îl arestară douăjnouă de zile pe domnu’ Dan, pe domnu’ Dan îl arestară, auzirăți? Nu-l crezură că are Rolls Royce și avion din banii de la pizzeriile de cartier la care face publicitate în prime-time. Haidi, bă, procurorilor, ce sînteți muiști? Parcă acum am fi aflat toți că la OTV se iau șpăgi și se fac șantaje. Mare chestie! Important este că domnu’ Dan era simpatic și profita de prostia proștilor. Esteți idolul nostru, domnu’ Dan!

Vestea bună, însă, este că OTV-ul merge înainte. La fel de jegos, la fel de fabulos, la fel de irezistibil. Am stat pe OTV pînă la ora 6, cînd s-a dat verdictul. Redau bucăți reale de conversație din cele 5 ore la care m-am uitat la OTV. La fel de reale sînt și personajele.

Țiganul: Doamne Dumnezeule, ce ne facem noi acuma?!

Muierea: Alo, da… Stai, că-s în direct… Hai, zi acu…

Mafiotul: Sîntem toți o bucată de carne…

Popa: Am și eu niște facultăți, niște diplome, niște doctorate… Dar prefer să vorbesc mai să-nțeleagă lumea, pe placul poporului…

Serghei: Mă scuzați, am ațipit puțin…

Piticul: Domnu’ Gheară, vreau și eu un iaht!

Politicianul: Așteptăm să vină și membrii PD-L aici, în studio!

Țiganul: Hai, dom’le, că nu așa se fac șantajele în presă!…

Mafiotul: Eu sînt cel mai curat! Nici măcar o amendă n-am luat în viața mea! Ce droguri, ce prostituție?…

Piticul: Cred că este de vină celălalt investitor al postului OTV…
Muierea: Despre ce vorbiți? Care investitor?
Țiganul: Terminați, dom’le, cu prostiile, am vorbit cu domnu’ Dan, nu mai există nici un investitor!

Telespectator: Viitorul președinte al României va fi Dan Diaconescu!

Muierea: În următorul minut se hotărăște soarta noastră, a tuturor.

Pupincuristul: Dumneavoastră sînteți puternic, domnu’ Gheară…

Telespectator: Vrem să facem un fond de solidaritate pentru postul OTV, ca să dăinuiască pe veci.

Piticul: Vreau să joc tenis cu CTP, dar n-am bani să închiriez terenul.

Mafiotul: Am procese cu zeci de jurnaliști, dar vă jur că nu ei sînt vinovați!

Telespectator: Asta a fost scînteia de care avea nevoie Bucureștiul ca să iasă în stradă!

Eu: Hai, bă, la culcare, că destulă audiență făcurăm pentru o noapte. Ieșim în stradă mai după-amiază, cînd ne-om trezi… Faceți și voi mai multe pancarte, că mie mi s-a terminat markeru.