Io ascult în principal Gherila. Ar trebui să mă îngrijorez? Muzica asta indie-hipstero-pop mi se pare digerabilă. Ba unele piese chiar îmi plac și le fredonez în mașină, ca să nu mă enervez cînd văd muieri la volan. Dacă vreodată o să simt nevoia să port pălărioară promit să mă las. Îmi place că au știri scurte. Regret să le spun asta oamenilor de radio, dar nimeni nu mai vrea știri, de cînd ne e împuiat capul cu actualități seară de seară pe televizor. Plus că nu știu ce coeficient de inteligență au ascultătorii de Radio România sau de Europa FM, dar mie mi-e imposibil să mă concentrez la o știre spusă la radio. Trece pe lîngă mine cum trec BMW-urile pe autostradă. Eu aș încerca un post de radio cu știri fără verbe, conjuncții și prepoziții. Gen: Boc, vizită, cetățeni furioși, ouă, roșii. Gata, tăticu’, am înțeles! Nu trebuie să vă strofocați atît să păreți coerenți.

Altfel, zilele trecute mă săturasem de hipstereala de pe Gherila și am ajuns pe Magic FM. Ăștia se laudă că emit pe o frecvență care omoară țînțarii. Ori eu chiar am o problemă cu țînțarii. Recent, mi-am cumpărat un aparat anti-țînțari de ăla cu lichid, dar cred că-mi activează o alergie, că mă face să strănut și să mă mănînce nasul. Acum nu știu exact care-i răul cel mai mic cînd vrei să scapi de țînțari: să faci o criză sau să asculți Magic FM? Chiar așa, țînțarii nu suportă oldies-urile pișăcioase, sau care-i explicația toleranței lor scăzute pentru Magic FM? Personal, m-aș fi așteptat ca alte radiouri să fie mai periculoase. De exemplu, cred că Kiss FM și Radio Zu omoară oameni. De fapt sper, nu cred. Pentru că-s convins că asta ar rezolva problema traficului în București.

În fine, foarte curînd voi începe o emisiune la radio, alături de alți trei colegi. Am făcut deja un pilot și directorul postului ne-a spus că suntem foarte buni (mă rog, părea și genul politicos) și că va fi singura emisiune pe care o va asculta de la postul lui, că de celelalte s-a săturat. Nu vă spun încă la care post, dar vă dau un indiciu: e genul de radio pe care sînt șanse să-l auzi la taximetriști în mașină. Păcat că, cu criza asta, toată lumea va folosi metroul.