Tristețe mare pe toate posturile săptămîna trecută, din motiv de Mădălina Manole. Imediat după nefericitul incident, un domn spunea la telefon, pe Acasă TV, că Mădălina își iubea foarte mult soțul. Mircea Solcanu a intervenit prompt: ”păi, știți că este și un cîntec celebru al lui Brian May care spunea că Too Much Love Will Kill You.” Trec peste surpriza pe care am avut-o aflînd că Solcanu ascultă Queen ca să îi explic că prea multă dragoste te poate omorî, într-adevăr, dar doar dacă nu te protejezi. Dacă nu mă crede, să-l întrebe pe interpretul cîntecului respectiv ce părere are.

Am schimbat postul și-am ajuns la OTV, unde Dan Diaconescu era iar ori în vacanță, ori în arest. Cert e că emisiunea de seara era prezentată de Gabriel Padiu, pe care l-am auzit vorbind astfel despre prima tentativă de suicid a fetei cu părul de foc: ”a mai luat și înainte medicamente, după care a lăsat-o moartă.” Țin să-i transmit sincerele mele felicitări domnului Padiu pentru această expresie extrem de adevcată. E ca și cînd ai vorbi de cătușe la OTV, în casa lui Dan Diaconescu.

Mircea Badea a refuzat propunerea lui Dan Diaconescu de a fi prim-ministrul României în caz că directorul OTV va cîștiga alegerile prezidențiale. Ba mai mult, a spus că se mai gîndește dacă să candideze și el în 2014 sau nu. Totuși, la ce văd zilele astea pe la televizor, nici unul nu are șanse în cazul în care se înscrie în cursă și Mădălina Manole.