Vă dați seama cît de des apare Monica Tatoiu la televizor, dacă la una dintre cele două emisiuni la care am fost eu a participat și ea? Cam ce pot eu să am în comun cu Monica Tatoiu, ca să fim invitați la aceeași emisiune? Exact! Monica Tatoiu nu se pricepe la politică, nu se pricepe la economie, nu se pricepe la sport, nu se pricepe la agricultură, nu se pricepe la industrie, nu se pricepe la turism, nu se pricepe la fizică cuantică și, mai nou, cînd am văzut ce buze oribile și-a pus, mi-am dat seama că nu se pricepe nici măcar la cosmetică. Și totuși, doamna Tatoiu apare la emisiuni extrem de specializate. Or simpla ei disponibilitate nu explică acest fenomen. Nici eu, de exemplu, n-am refuzat niciodată o invitație la o emisiune televizată. Și sînt convins că nici voi. Dar, desigur, pe noi nu ne cheamă nimeni. Pe Monica, da, în ciuda faptului că e bătrînă, e nepricepută și e mai puțin telegenică decît Victor Ciorbea într-o zi proastă. Am impresia că singurul motiv pentru care este invitată la toate emisiunile este acela că realizatorii se distrează văzînd cum invitații din studio care sînt calificați să vorbească despre un anumit subiect o iau peste picior pe doamna Tatoiu, care nu știe ea prea multe, dar, altfel, își exprimă punctele de vedere cu o dezinvoltură demnă de cauze mai bune. Invariabil, gafele bătrînei sînt taxate de către colegii de platou cu un amestec de sarcasm și sictir. La dracu’, pînă și eu i-am dat peste nas cu o chestie politică (deși recunosc că nu-mi mai amintesc exact care), la emisiunea de care vă ziceam la început.

Ah, și, ca să explic și titlul, după emisiunea respectivă, doamna Tatoiu s-a oferit să mă ducă acasă cu limuzina dumneaei, dotată regulamentar cu piele și șofer. Am refuzat politicos, dar pe urmă, în Mercedesul 336 tot cu șofer care mă ducea acasă, mi-a părut un pic rău. Vă dați seama că, pentru prima oară în viață, puteam să fut pe motiv că am apărut la televizor?