- Cam atît de mare trebuie să fie minora ca să îmi placă. Maxim, am zis!

Ați auzit? Zice EVZ-ul că părințelul ăla cu figură de bunic bonom de pe PRO TV, Cristian Tabără, ar fi cercetat pentru violul unei fetițe de 12 ani. Nimic surprinzător, după cum arată, cred că chiar are succes la fetițe. Ziceți și voi, fetelor foste fetițe, nu v-ați așeza în poala moșulețului ăsta simpatic, dacă v-ar invita să stați pe genunchiul lui cît vă citește el pasaje ludice din Amantul doamnei Chatterley? În plus, tuturor copiilor le place să meargă în Tabără! Vă dați seama cît de invidiat este în cercurile de pedofili care se întîlnesc la crîșmă să bea Teddy Multivitamine? Sigur trece drept mare futac! Chiar așa, cum or discuta pedofilii despre femei?

– Băi, să vedeți ce mi s-a întîmplat! O știți pe Oana, bagaboanta aia de 11 ani, nu? Băi, mînca-v-aș… Nici n-apucase să adoarmă bine de la cloroform, cînd îi dau chiloții la o parte și ce credeți?! Avea păr la cușmă!!!
– PTIU, CE SCÎRBOS! face un pedofil mai timid, genul care nu agață fetițe, ci stă în barul din fața școlii cu buzunarele doldora de dulciuri și așteaptă să-l abordeze ele.
– That’s so vintage! comentează și pedofilul absolvent de filologie.
– Stați, bă, să vă zic eu, intervine PR-ul organizației pedofililor. Eu am dat peste una cu silicoane!

Ups! Mă scuzați, am cam deviat și iar o să se oripileze domnișoarele nefelaționiste și doamnele posesoare de copii mici. De fapt, eu n-aveam prea multe de zis în legătură cu acuzațiile la adresa bietului Tabără, că nu mai citesc din liceu și (deci) nu mă prea uitam la emisiunea lui, iar Roman Polanski mi se pare un regizor slab. Ca să fiu sincer, am scris tot postul ăsta pentru următoarea glumă: de acum înainte, emisiunea lui Tabără ar trebui să se numească Parte de carne. Sau, mă rog, de cărniță…