Sîmbătă seara, la Steaua – Craiova au venit cîteva sute de suporteri ai Universității din București, între care o mamă cu fetița ei. Au fost urcate amîndouă în dubele jandarmeriei, ca să fie transportate spre și dinspre stadionul Ghencea. La meci, au stat în galeria Craiovei (cu drogații!) și s-au bucurat la cele două goluri valabile, unul dintre ele anulat.

La plecare, după ce au așteptat o jumătate de oră în peluză să se elibereze zona, au urcat din nou în dubă și, vrînd-nevrînd, au fost duse la gară în coloana cu sirene, printre jandarmi și ultrași transpirați. De acolo nu știu ce au făcut, că le-am scăpat din privire. După meci, Mitică a întrebat cine îi dă punctele înapoi Craiovei. Pe mine nu mă interesează asta. Eu vreau să-i explice cineva lui Ingrid (fetița cu tricoul Universității) de ce echipa ei nu a cîștigat sîmbătă. Nu am poantă la textul ăsta, că nu-mi vine deloc să rîd.