Id-ul de blogăr al prietenei lui Schemă este Lumeanebunăaunuicopilnebun. Superioritatea intelectuală a prietenei lui Schemă față de Schemă însuși se vede încă din motto-ul blogului: ”Te-as cere-napoi insa n-am cui te cere Si restul e numai Chopin si tacere”. Simpla pomenire a lui Chopin (pe care Schemă l-ar fi scris Șopiin), chiar și neînsoțită de cunoașterea personajului, face din Lumeanebunăaunuicopilnebun jumătatea cerebrală a cuplului.

Dragostea nețărmurită pentru Schemă o aruncă pe Lumeanebunăaunuicopilnebun în paradoxuri spațiale (”Esti atat de aproape incat nu mai conteaza ca esti departe”), dar și în jocuri copilărești pe bancheta din spate a mașinii (”Ai coborat din masina,mi-ai zambit si ai inchis usa… Am coborat si eu si atunci mi-ai zambit din nou… Ochii mi s-au umplut de lacrimi,dar ma abtineam sa plang pentru ca nu puteam sa dau pe fata ce simteam…”). Și atunci Schemă a întrebat-o: ”Nu vrei să dai pe față tot ce simți?!”. Și ea a lăsat o lacrimă să-i cadă și i-a spus: ”Niu!”. Iar Schemă, zeul literaturi, și-a forțat norocul: ”Atunci măcar înghiți tot ce simți?!”.

În fine, ne întoarcem în timp pentru un flashback de la primele întîlniri ale lui Schemă cu Lumeanebunăaunuicopilnebun, povestite de aceasta din urmă unei prietene pe messenger. Iată discuția:

”ME: Hyyyyy:X:x ce fericita suntttt !!!!
MIND: De ce?
ME: Da’ conteaza? :))
MIND: Ahm… 😐
ME: Nu conteaza !!! Il ador !!!! Simt atractia dintre noi doi :X:X:X
MIND: Pe cine? Hai spune-mi !!!!
ME: NU ! Taci!!! Imi perturbezi fericirea !!!
MIND: NU TAC!! Spune-mi cine e!!!
ME: Fha te omor…taci dreacu din gura:X:X:X:X
MIND: Bine bine tac…
ME: Bun…mersi… AHHH..TE ADOOOOORRRRR !!!!! Esti totul penru mine…
MIND: Bwai ce stupid a sunat asta =))
ME: Tu parca taceai…”

Restul, aici: http://crazy-world-of-a-crazy-kid.blogspot.com/

PS – dacă intrați acum pe blogul lui Schemă, o să observați că și-a mai adăugat o pasiune, materializată în al treilea ”i” din titlul blogului. Este un semn că ține foarte mult la părerea fanilor, pentru că, în postul ăsta stimabilul Vala i-a indicat, printr-un comentariu, scrierea corectă a substantivului.