Sînt un bun consumator, în special la volan. Se întîmplă des ca traficul să mă prindă fără absolut nici o mînă pe covrig. Manipulez  mașina cu picioarele între semafoare, în timp ce-mi țin mîinile ocupate cu produse pe care pauzele de publicitate le-au făcut celebre: croasante cu multă cremă, iaurturi revigorante, cafele reci la cutii mici, sucuri naturale scumpe, senvișuri eco, brînză cu roșii. Toate astea în timp ce-mi port ochelarii de soare scumpi și casca funneh în formă de minge de fotbal, cu suporturi de cutii de bere în dreptul urechilor și furtunuri plecînd din ele către gură. Pentru un efect total, mereu țin în suporturi bere fără alcool (n.r. – va urma, cu poză).

Un singur lucru e mai cool decît mine pe șosea: mașinile Fan Courier. Mașinile Fan Courier mă fac să mă simt din nou ca un țăran care mănîncă senvișuri cu parizer în timp ce conduce. Asta pentru că mașinile Fan Courier au o personalitate. Iar personalitatea lor e dată de un slogan. Pentru neofiți, sloganul Fan Courier este: ”ORIUNDE, CU PLĂCERE”.

Dacă citatul de ieri din Bacovia trebuie să fi fost cel mai prost citat din lume, acest slogan trebuie să fie cel mai bun. Sigur, nu neapărat pentru o firmă de curierat. ”ORIUNDE, CU PLĂCERE” are o forță evocatoare uriașă. Pe mine, de exemplu, mă face mai degrabă să mă gîndesc la o firmă de gigolo.

Și ar mai fi, desigur, varianta pentru o firmă de gigolo ghei: ”DOAR ÎN CUR, CU PLĂCERE”.

Sau cel al unei firme de gigolo sado-masochiști: ”ORIUNDE, CU DURERE”.

Sau motto-ul Laurei Andreșan: ”ORICUI, CU PLĂCERE”.

Sau poate sloganul campaniei de promovare a noului look al lui Măruță: ”ORIBIL, CU PLĂCERE!”.

Sau o campanie pentru nehotărîți: ”ORI UNA, ORI ALTA, CU PLĂCERE!”.

Oricum (cu plăcere!), ”ORIUNDE CU PLĂCERE” va rămîne pentru mult timp unul dintre sloganurile cele mai stupide și cele mai reușite de pe șoselele din România.