Cu riscul de a părea un amator absolut în ceea ce privește relațiile inter-sexuale (de care chiar sînt amator), trebuie neapărat să vă întreb: ce înseamnă un bărbat bun la pat? Și, mai ales, ce-i aia o femeie bună la pat? Pe mine, recunosc, această scară de valori mă dă peste cap. Eu habar n-am dacă-s bun la pat și n-am idee dacă femeile cu care am fost la pat erau bune unde-am fost cu ele. În cazul bărbaților aș fi intuit cîteva rațiuni legate de mărime, durată și after-cuddling, dar nu, cică nu contează nici una din astea. WTF?!

Cît despre femei, atîta timp cît face (în) gît, pentru mine e cea mai bună la pat, laolaltă cu toate celelalte 3 miliarde.

Deci hai, să auzim. Vreau comment-uri haioase și/sau pertinente. Descrieți-mi un bărbat, respectiv o femeie, buni la pat. Lumea trebuie să știe și voi îi sînteți datori lumii cu o explicație.