Știu mulți oameni care verifică pariurile cu Wikipedia. De fapt, să fim serioși, toți considerăm Wikipedia ca fiind infailibilă, deși majoritatea știm că oricine poate scrie pe ea. De exemplu, eu am căutat pe Google cuvîntul ”cunilingus”. L-am auzit menționat într-o discuție și mi-am zis ”Oau, ce cuvînt interesant! Cred că-i în latină! Aș putea să-l învăț și să-l arunc în discuții intelectuale din cînd în cînd, că sună filosofic.” Unul dintre primele site-uri afișate a fost Wikipedia. Bineînțeles că am clickuit fix acolo. Wikipedia trebuie să știe mai multe despre cunilingus decît Cezar însuși, mi-am zis. Iată ce-am găsit:

Deci, ce-i drept, am aflat ce era cel mai important: cunilingus = ești impotent = dai limbi = rîd băieții de tine. Dar nu asta voiam să remarc (sper că ați observat sarcasmul din egalitatea aia, fetelor). Dimpotrivă. Voiam să spun că acest text pare scris de un misogin idiot și care, de fapt, nu prea știe ce-i ăla cunilingusul. Cum adică ”este similar cu felația”? Nu știu ce să zic, n-am făcut multe felații la viața mea, dar mă îndoiesc că se aseamănă chiar și pe departe cu limbile. Putea să spună că e similar cu linsu pe coaie, doar că nu știu dacă există un termen științific pentru asta. (Chiar, voi știți vreunul?)

În al doilea rînd, ce-i stupizenia asta – să explici o tehnică sexuală recurgînd la comparația cu echivalentul ei aplicat la sexul opus? Adică autorul a avut impresia că dacă o numește direct ”sex oral făcut de bărbat femeii” poate să mă încurce? S-a temut ca nu cumva să mă gîndesc ”Hmm, oare ce vrea să spună ăsta? Oare vrea să spună că să sug pula la femee?!”.

În fine, în al treilea rînd, partea cu igiena trădează niște experiențe absolut traumatizante ale domnului de la Wikipedia. Plus că pare aruncată așa în text, nu? Bla-bla-bla felație bla-bla-bla… Bla-bla nimic rușinos bla… Igiena e pe primul loc!!!” Te și sperie! Hait! Și pe locul doi, probabil, e epilatul brazilian. Și ce, mă, fără igienă ce-are, fraiere? Puțin gust sărat n-a făcut rău nimănui. Vorba unui coleg: ”Să fie tip dodoașcă, cît să rețină un pic de urină…”

O să continuu să mă încred în datele furnizate de Wikipedia în domenii care-mi sînt complet străine, ca istoria sau biologia. Așa cum bieții istorici și biologi (toți virgini) se vor încrede în ea în ceea ce privește sexul.

PS – rămîne, desigur, varianta în care textul e o glumă și mă fac de căcat. Caz în care nimeni nu va pomeni nimic despre asta, or else…