V-aţi întrebat vreodată de ce sînt toate ziaristele de monden urîte şi proaste? E simplu: dacă n-ar fi proaste, n-ar fi ziariste de monden. Iar, dacă n-ar fi urîte, ar fi vedete de monden, nu ziariste. Nu e nimic, NIMIC mai scîrbos decît o ziaristă de monden. Pe lîngă ziaristele de monden, Sexy Brăileanca este o intelectuală rasată şi o doamnă bine.

Să judecăm la rece: lumea mondenă din România este un rahat cu moţ. Evident, noi toţi (publicul) putem trăi şi fără rahaţi cu moţ. Ei, jurnalistele de monden se simt datoare să aducă rahatul în viaţa noastră şi să ne spună cu cuvintele lor puţine: „HEEEEI, UITE UN CĂCAAAAT! CE DE CĂCAT E LUMEA ASTA DESPRE CARE SCRIEM NOOOOI!!! CE PROŞTI SÎNT OAMENII PE CARE NOI ÎI FACEM VEDETEEE!!!”. Sigur că noi ştim asta. Ele ştiu că noi ştim. Şi atunci, de ce ne-o repetă la nesfîrşit? Simplu! Pentru că ele tînjesc să facă parte din rahat, dar nu pot. Absolut orice ziaristă de monden din România visează să fie o VEDETĂ de monden, dar nu poate. De ce nu poate? Din două motive: ori e prea urîtă, ori are prea multe prejudecăţi. În 99% din cazuri se aplică prima variantă.

Sigur, cel mai deranjant la ziarista de monden nu-i faptul că e urîtă, ci faptul că e o proastă care se crede deşteaptă. Asta ÎNTOTDEAUNA. Urîte nu-s decît 99%. Proaste sînt toate. Cum am mai spus aici, nu mă deranjează deloc proştii, ci proştii care se cred deştepţi. Iar prostia fudulă culminează cu ziarista de monden. În lanţul trofic al proastelor, ziaristele de monden sînt în vîrf şi mănîncă tot. Dragele mele, vă rog să mă credeţi pe cuvînt! Ştiu voi nu vă daţi seama şi vă înţeleg! Dar sînteţi proaste! Nu există nici un dubiu în legătură cu afirmaţia asta. Vă rog, deci, în numele tuturor celor care au citit măcar o ştire de monden în viaţa asta, să nu le mai trataţi cu superioritate pe vedetele mondene, că nu e cazul. Sînteţi EXACT la fel de inteligente ca ele, doar că mai urîte. Ah, şi nu ştiţi să scrieţi. Asta se subînţelegea, cred.

P-asta de mai sus am văzut-o din greşeala la Capatos aseară. Cînd am auzit-o cum vorbeşte şi de ce ironii e capabilă (gen „vezi, draga mea, că-ţi pute gura!”), am crezut că-i florăreasă. Nu era. Ei, uitaţi-vă la faţa ei (la televizor arăta ceva mai naşpa, bănuiesc că pentru pictorialul ăsta şi-a construit mecla de maximă sexualitate) şi ghiciţi cu ce se ocupă:

a) vedetă mondenă
b) şefă de ziar monden
c) .

M-am gîndit la mai multe meserii pentru varianta C, dar am ales să las locul gol, chiar dacă astfel ratez toată gluma. Pur şi simplu nu puteam să jignesc în aşa hal nici o altă categorie profesională.