Pe poetul lumii l-am descoperit acum juma’ de an. Și-a făcut repede un nume în mediul online prin textele sale de dragoste absolut ilare și și-a cîștigat un loc în galeria selectă a celor mai mari idioți cu blog despre care am scris aici. După juma de an, cu poetul lumii s-a întîmplat ceva ciudat: a prins curaj să comenteze pe blogul care l-a făcut celebru. L-ați remarcat ușor în ultimele zile: încearcă să fie spiritual și vulgar, ca maestrul. Probabil și-a petrecut ultimele luni studiindu-mi opera. Din păcate, nu-i iese. E cît se poate de clar că tot lirismele de curvă ieftină sînt menirea lui. Totuși, mi s-a întîmplat foarte rar să banez vreun comentariu sau vreun comentac pe acest blog. Am făcut doar cu un puștiulache acneic pe nume Cemah, care înjura fără talent și, mai ales, fără pic de relaxare și umor.

Recunosc, deja Andrey Corabya (cunoscut și ca Poetul cu Sexul Umil) nu mă mai distrează nici măcar pe mine. Dar asta tot nu mi se pare suficient să-i dau ban și să-i șterg astfel toată opera comentaristică la care a muncit în ultimele săptămîni. Așadar, se impune un poll. Votați dacă vreți să-l banez pe poetul lumii sau nu. Dacă rezultatele votului vor fi sub 90% în favoarea ban-ului, poetul umil poate să continue să comenteze. Aceasta e majoritatea necesară pentru a interzice cuiva dreptul la exprimare, după părerea mea: 90,01%. Sau, cum ar zice Murphy-ul plicticoșilor, cînd 90% din oameni îți spun că ești prost, ieși de pe internet și te culci.