Data trecută cînd v-am spus că o să mă duc la adăpostul de căței, mai mulți (cărora le-a fost lene să cumpere mîncare) s-au oferit să-mi dea bani pentru ei, dar am refuzat, că nu mai fusesem niciodată și voiam să mă asigur că nu iau banii oamenilor degeaba și că adăpostul chiar există. Am fost, am dus mîncarea, am văzut cei 120 de căței din curte (de afară, că făceau o hărmălaie de nedescris cînd m-am dat jos din mașină). Am dus vreo șase saci de mîncare (doi din partea Dianei, mersi) și am rugat-o pe doamna care are grijă de ei să-mi facă o listă de medicamente de care au nevoie cățeii. Iat-o:

Am luat legătura cu un medic veterinar, să văd cam cît ar costa toate astea și dacă putem să le luăm la un preț cît mai mic, în condițiile în care ne trebuie cantități mari. Nu mi-a răspuns încă, dar orice ajutor e binevenit pînă weekend-ul viitor, cînd plănuiesc să merg iar.