UPDATE: bă, să-mi bag p.u..la, ce de c..ăc..at e Zoso. Mi-a aprobat comentariul exact la două minute după ce am scris postul de mai jos și-acu mi-a dat de mi-a julit mie textul. Îmi cer scuze, sînt dat peste cap, mă duc să dau niște banuri pe ip ca să-mi revin.

Deci eram și eu din greșeală la Zoso pe blog (că linkuise cineva de pe-acolo către mine), cînd dau de un post care, desigur, mă apostează cu patru linkuri. Și îi scriu și eu un comment, dar nu mi-l aprobă. Eu m-am chinuit foarte mult să scriu comment-ul ăla și el mi-a dat de mi l-a banat. Și tot el acceptă comentarii după ora aia. Păi, ori sîntem blogări ori nu mai sîntem?

Redau aici comment-ul integral, să spuneți și voi dacă era ceva inacceptabil în iel:

mantzy a scris pe Comentariul tau asteapta aprobarea divina… 21 Octombrie 2010, 3:07 pm

Haidi, ba, Zoso, ce naiba… Sper ca erai dator tare de tot de-ai fost nevoit sa recomanzi penibilitatile astea. Ca e singura ta scuza, nu vreau sa cred ca te-au amuzat.

N-am citit-o decat pe aia dintre Udrea si Anastase. Cred ca si daca o scriau Tociu si Palade iesea mai de ras.