Cîștigătorii concursului cu premii mari (ca dimensiuni), în afișe, sînt:

Nicolae (pentru că a strecurat-o cu subtilitate în poveste pe Lorena, sau cel puțin așa mi s-a părut mie)
hardcore2 (a avut cea mai coerentă și mai mișto poveste, care mi-a adus aminte de povestea domnului Julea cu Andrei Rubliov și delegația de ingineri – dacă citește asta, poate chiar ne-o împărtășește)
noemi kronstadt (pentru că nu am înțeles absolut nimic din textul ei/lui, dar măcar, spre deosebire de altele din care n-am înțeles nimic, asta a fost o aiureală simpatică)
o blondă cu țâțe mari (pentru că, deși probabil e băiat, m-a făcut să rîd, iar dacă nu e băiat, cu atît mai bine)
x (deși nu a participat la concurs, m-a învățat proverbul ăla cu ”dacă te-ai ars cu Acer, suflă și-n cooler-ul de la Vaio” și mi-am reparat singur laptopul care altfel ar fi trebuit să călătorească hăt, în Jărmania, și să se întoarcă după două săptămîni).

Pentru că-s mărinimos și nu vreau să-i pun pe cîștigători în dificila postură de a-și alege posterul preferat, toți cei de mai sus vor primi ambele afișe, cu două condiții: a) să mă contacteze pe mailul afișat pe blog pentru adresă / nume complet și b) să ne asculte emisiunea de la Sport Total FM de azi, ora 15. Da, vă ascult din ea!