Bă, deci voi sînteți fanii mei, da? Cum? Nu sînteți, sînteți doar niște labagii care intrați și voi pe-aici că n-aveți altceva mai bun de făcut?! MĂ ROG! Deci intrați des pe-aici. Deci sînteți fanii mei. Deci sînteți fanii la tot ce fac eu. Deci sînteți fanii lu Kamikaze, asta e clar, că așa v-am educat. Și sînteți fanii la omleta aia senzație care-am făcut-o eu pe ea vineri. Și sînteți fanii la Mondenii. Am zis! Că dacă nu sînteți, n-avem audiență și ne dă afară și nu mai cîștig eu bani și nu mai am siguranță financiară și trebuie să-mi vînd psihicul pe Ștefan Furtună și nu mai am timp de scris pe blog. Și dacă nu mai am timp de blog, voi nu mai aveți ce face la serviciu în loc să munciți și va trebui să munciți și veți muri de epuizare ori veți cădea în patima workalcoolismului.

Ei, și fiți atenți aici la logica mea implacabilă: ca să vă conving să vă uitați la Mondenii, trebuie să vă conving să vă uitați la un episod. Corect? Corect. Și ca sa vă conving să vă uitați la un episod, trebuie să vă promit ceva. Logic? Logic. Ei, vă promit că, dacă ghiciți care-s scenetele scrise de mine dintre cele cinci de mai jos, cîștigați, la alegere, o noapte cu Elena Udrea (am vorbit deja cu ea) sau un guest post pe blog aici, cînd împlinește 1.000.000 de hituri. Blogul, nu Udrea.

Aveți aici linku (că nu știu să-l import, plm): http://mondenii.primatv.ro/episoade/9-29-Episod-29-Sezon-9-Marele-jaf

PS – Și vreau și motivații pentru alegerile făcute (ca să fie mai hazliu). Gen ”alea două, că alea-s cele mai lipsite de haz”.

* – și ce-mi spui mie?