Era să calc cu mașina trei copii, două babe și-un homosexual mic numai în ultima săptămînă, în timp ce mă concentram să găsesc un radio care să mă intereseze sau de la care măcar să-mi placă două piese consecutive. Azi mi-am dat seama că poate radioul nu e pentru mine. În goana lor după nișe, tîmpiții ăștia au uitat să facă un radio și pentru oamenii normali. Dar haideți că v-am făcut portretul tip al ascultătorului fiecărui post de radio dintre astea mai celebre. Spuneți și voi dacă eu sau voi sau orice alt om pe treaba lui ar putea asculta același radio ca oamenii ăștia de mai jos.

1. Guerilla:

2. Radio ZU:

3. City FM:

4. Rock FM:

5. Vibe FM:

6. Kiss FM:

7. Sport Total FM:

8. Radio Romantic:

9. Magic FM:

10. Realitatea FM (aici e unul singur care ascultă):

11. Trinitas:

12. Itsy Bitsy: